اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بابل:

عبور از گردنه‌های خطرناک نظام را استوارتر کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بابل گفت: عبور از گردنه‌های خطرناک نظام را استوارتر کرد.

عبور از گردنه‌های خطرناک نظام را استوارتر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حسین فلاح صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت 9 دی شهرستان بابل، اظهار داشت: نظام جمهوری در طول تاریخ از دوران خطرناکی عبور کرده اما توانسته به خوبی آرمان‌های نظام را حفظ کند.

وی افزود: مردم ما مهم‌ترین سرمایه‌های این نظام هستند که خدمت صادقانه به این مردم باید سرلوحه کار مسئولان باشد.

فلاح بیان داشت: فتنه‌گری از سوی افراد خاص مختص برهه خاصی از زمان نبوده بلکه در صدر اسلام نیز افراد برجسته در مقاطع مختلف دچار انحراف شده و برای مقام و منصب، اقدام به ایجاد گروه‌های مختلف کرده و نظام و حکومت اسلامی را به دست یزیدیان انداختند.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی در سال‌های اخیر علاوه بر استفاده از جنگ سخت برای مقابله با جهان اسلام، از جنگ نرم به عنوان حربه‌ای دیگر استفاده کرده و با به خدمت گرفتن رسانه‌ها، به دنبال همسویی افکار عمومی ملل مسلمان با سیاست‌ها و اندیشه‌های مادی‌گرایانه خود است.

این مسئول با اشاره به اینکه عبور از گردنه‌های خطرناک، نظام را استوارتر کرد اذعان داشت: انقلاب اسلامی در مسیر خود برای اینکه به اهداف بلند خود برسد، باید گردنه‌های متعددی را طی می‌کرد و تا رسیدن به اهداف نهایی باید گردنه‌های بسیار دیگری را نیز بپیماید. 

فلاح اظهار داشت: 9 دی روزی است که ملت ایران یک‌بار دیگر هویت حسینی خود را نشان داد و سه روز پس از حوادث تلخی که فتنه‌گران بر سر راه عزاداران حسینی به وجود آوردند، به عمق فتنه پی بردند و کار آن را یک‌سره کردند، مردم در آن روز حق‌شناسی، حق‌محوری، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی خود را نشان دادند.

انتهای پیام/86009/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول