اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

نظام کنترلی کارآمد سلامت اداری را تضمین می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: نظام کنترلی قوی و کارآمد در حقیقت به سلامت اداری در جامعه ما کمک می‌کند.

نظام کنترلی کارآمد سلامت اداری را تضمین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در اولین همایش تخصصی رؤسای واحدهای بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دستگاه‌های اجرایی استان که در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: ما امروز بیش از هر زمان دیگر به تقویت بنیه‌های کنترلی و نظارتی در ارتقای خدمت‌رسانی و پاسخگویی به نیاز مخاطبان وابسته هستیم چرا که هر چه قدر نظام اداری ما سلامت باشد به همان میزان رضایتمندی ارباب رجوع نیز فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه دفاتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات به عنوان بازوان توانمند نظام هستند، تصریح کرد: اگر چیزی را نتوانیم ارزیابی کنیم دیگر نمی‌توانیم مدیریت اصولی و منطقی داشته باشیم.

نیکزاد خاطر نشان کرد: کسی که می‌خواهد ارزیابی را به صورت علمی مدیریت کند، لازم است نوع و کیفیت ارزیابی را با دقت بررسی و برنامه‌ریزی‌های خود را با عملکرد تطبیق دهد و برای آنچه که مهم است تلاشی مضاعف داشته باشد.

این مسئول به افزایش و ارتقای اثربخشی بازرسی، نظارت و برنامه‌های نظام تحرک در رسیدن به اهداف خرد و کلان اشاره کرده و بر تقویت این مؤلفه تاکید کرد.

رئیس شورای اداری استان اضافه کرد: در راستای ارتقای نظام اداری و حفظ و حراست از بیت‌المال بازرسان باید کنترل خود را بیشتر کرده و دامنه‌دار کنند.

نیکزاد بیان کرد: در جهت رفع مسایل و مشکلات این حوزه ما به گام‌های مؤثرتری در رسیدن به هدف نهایی نیازمند هستیم که هرگز نباید در این زمینه دچار غفلت شویم.

وی حوزه بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات را یک حوزه مهم اعلام کرد و ادامه داد: بازرسان به عنوان موتور محرکه سازمانی هستند که کارآمدی آن را مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل گفت: افرادی که در این حوزه به کارگیری می‌شوند باید افرادی لایق، دلسوز و امانتدار باشند تا نسبت به شرح وظایف خود آگاهی بیشتری داشته باشند تا بتوانند امورات واگذار شده را به نحوه احسن و بدون کم و کاست انجام دهند.

نیکزاد از بازرسان و عناصر فعال در ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات خواست در احقاق حق مردم تلاش کنند و اجازه دهند اعتماد و اطمینان مردم به آنها بیشتر شود.

در پایان این همایش از تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل از جمله دانشگاه علوم پزشکی، بانک کشاورزی، امور مالیاتی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی به پاس ارایه خدمات مطلوب به مردم با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.

انتهای پیام/62006/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول