اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر مطرح کرد

موقعیت بکر بوشهر برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت و کشاورزی

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر با امکانات طبیعی موجود موقعیتی بکر برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف صنعت و کشاورزی دارد.

موقعیت بکر بوشهر برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت و کشاورزی

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در نشست با مدیران سازمان اقتصادی کوثر اظهار داشت: شرایط استان بوشهر به گونه‌ای است که تنوع در موضوعات سرمایه‌گذاری در عرصه‌های شیلات، دامپزشکی، کشاورزی، صنعت، تجارت، نفت و گاز و پتروشیمی را به خوبی دارد.

وی افزود: پروژه‌های بزرگ در دست اجرای استان بوشهر از جمله اینکه ساخت سه بیمارستان جدید در این استان در دستور کار است فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری است.

استاندار بوشهر تاکید کرد: موقعیت بوشهر برای سرمایه‌گذاری بکر و جدید است و به ویژه در عرصه‌های نفت و پتروشیمی ظرفیت‌های خوبی داریم.

حسنوند خاطرنشان کرد: مجموعه سازمان اقتصادی کوثر مجموعه‌ای توانمند است و با وجود تسهیلات خوب استان بوشهر از صندوق توسعه ملی، می‌توان از این تسهیلات برای سرمایه‌گذاری بهتر استفاده کرد.

وی دسترسی استان بوشهر به آب‌های آزاد، اروپا و سایر کشورهای مهم را از دیگر ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در این استان ذکر کرد و گفت: تعامل دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با یکدیگر بسیار خوب است و همین امر از نقاط قوت برای سرمایه‌گذاری بیشتر در استان است.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: استان بوشهر در عرصه‌های نخیلات، دامپروری، پرورش میگو، جوجه گوشتی از استان‌های برخوردار و دارای موقعیت ممتاز است.

حسنوند با اشاره به وجود محصولات عمده آبزی در بوشهر اضافه کرد: آمادگی داریم در زمینه کشت دانه‌های روغنی کنجد و سویا با سازمان اقتصادی کوثر همکاری داشته باشیم.

وی با قدردانی از سازمان اقتصادی کوثر برای تجهیز بیمارستان شهدای خلیج فارس گفت: تجهیز بیمارستان 160 تختخوابی برازجان را نیز بر عهده سازمان اقتصادی کوثر خواهیم گذاشت و مدیران استان بوشهر برای سرمایه‌گذاری آماده همکاری با سازمان اقتصادی کوثر هستند.

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول