اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

پژوهش‎ها بر اساس شرایط جامعه و منطقه انجام شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: پژوهش‎ها نباید فقط در راستای مقاله‎سازی باشند بلکه باید بر اساس شرایط جامعه و منطقه صورت گرفته تا قابل بهره‎برداری باشد.

پژوهش‎ها بر اساس شرایط جامعه و منطقه انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیامک رجایی پیش‌ازظهر  امروز در آئین افتتاحیه پنجمین سمینار پرستار، ماما و پژوهش در سالن آمفی‎تئاتر فلسفی دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهار داشت: با توجه به استقبال قابل توجهی که هر ساله از سمینار سراسری که در گلستان شاهد هستیم امیدواریم که امسال و سال‌های آتی نیز پربارتر از گذشته آن را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه کمیته اجرایی و دانشجویان در برگزاری این همایش زحمات زیادی متقبل شدند خاطرنشان کرد: برگزاری چنین سمینارهایی رسالت ما است که امیدواریم در حوزه آموزش و پژوهش بتوانیم آن را هر چه بهتر به پایان برسانیم.

معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی گلستان متذکر شد: تحولات ایجاد شده در دانشکده پرستاری و مامایی فقط به خاطر اجرای دستورات پزشکی بوده است اما با توجه به پیشرفت علم، نیروهای پرستاری و مامایی نیز خود را به علم روز مسلح کرده و عزم خود را برای پیشرفت در این زمینه جزم کرده‎اند.

رجایی مشارکت دانشجویان را در این سمینار بسیار عالی خواند و ابراز داشت: همایش‎ها در سه جنبه می‎تواند رویکرد آموزشی داشته باشد و از لحاظ آشنایی با فنون ارائه مقالات، آشنایی با روش‎های الگویی تحقیق همچنین ارائه دانش تخصصی که در حوزه‎های مختلف صورت می‎گیرد، لذا باید از فرصت به دست آمده بهینه استفاده کنیم تا انشاالله نتایج خوبی حاصل شود.

پنجمین سمینار سراسری پرستار، ماما و پژوهش در گرگان از صبح امروز به مدت دو روز در 22و 23 آذرماه سال‎جاری در دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار می‎شود.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول