اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان:

ایران قدرت اول نظامی و دفاعی منطقه است

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس : مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان، ایران اسلامی را در شرایط کنونی قدرت اول نظامی و دفاعی منطقه دانست.

ایران قدرت اول نظامی و دفاعی منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، رمضانعلی غلامرضایی پیش از ظهر امروز در همایش آموزشی شورای حوزه‌های بسیج و فرماندهان در کاشان اظهار داشت: ایران اسلامی که تا چند سال قبل به عنوان یک مزاحم برای غربی‌ها محسوب می‌شد امروز با تأثیرگذاری جمهوری اسلامی بر معادلات منطقه‌ای، به عنوان نظامی قدرتمند و رقیب جدی آنان به شمار می‌رود.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز به عنوان قدرت اول نظامی و دفاعی در منطقه مطرح است و دشمنان نظام نیز بر قدرت ایران صحه گذاشته‌اند و ایران را به عنوان قدرت منطقه پذیرفته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان نیز در این مراسم بر جدی‌گرفتن‌ و بکارگیری آموزش‌های ارائه شده در سطح نیروهای سپاه تأکید کرد.

حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی بیان داشت: نیروهای سپاه با فراگیری آموزش‌ها در چنین برهه‌ای از زمان که جمهوری اسلامی از سوی دشمنان اسلام و نظام تهدید می‌شود باید آمادگی خود را برای مقابله با هر گونه تهدیدی حفظ کنند.

امام جمعه شهرستان آران و بیدگل نیز در این آئین، نقش بسیج در آغاز جنگ و در هشت سال دفاع مقدس را مهم خواند و گفت: بسیج تا کنون نقش تأثیرگذار خود را در جمهوری به اثبات رسانیده و موفقیت‌های بسیاری را در عرصه‌های مختلف کسب کرده است و امروز نیز باید تلاش کند تا موفقیت‌های بیشتری را به دست آورد.

حجتت‌الاسلام سید محمد موسوی ابراز داشت: بسیج و بسیجی الگوی جامعه است و هر بسیجی باید به دو سلاح صبر و بصیرت مسلح باشند.

به گفته وی در کنار صبر، بصیرت لازمه فعالیت‌ها است تا بتوان راه صحیح را شاخت و به دیگران نیز بشناسانیم.

امام جمعه شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اینکه بسیج باید چراغ بصیرت را در مسیر راه خود قرار دهد عنوان کرد: همه باید مطیع و فرمان‌بردار ولایت باشند و باید دانست هر فردی در هر پست و مقامی در برابر ولایت پرچمی را علم کند به زمین می‌خورد.

یک دوره آموزش یک روزه تربیت، تعالی و ارتقای دانش و حفظ آمادگی بسیجیان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان برگزار شد.

انتهای پیام/2406/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول