اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ارشد آجا در استان‎های شمالی:

رژه نیروهای مسلح نمایش قدرت و توان نظامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده ارشد آجا در استان‎های شمالی گفت: رژه نیروهای مسلح نمایش قدرت، توان نظامی و انسجام نیروهای مسلح است.

رژه نیروهای مسلح نمایش قدرت و توان نظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان منصور خمری در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران گلستان با تشریح برنامه‎های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در نخستین روز از هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح در استان‎های خراسان‎شمالی، مازندران و گلستان و در شهرهای بجنورد، آزادشهر، گرگان، و ساری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه میزبانی برنامه‎های هفته دفاع مقدس بر عهده ارتش جمهوری اسلامی است ادامه داد: بر همین اساس به رسم میزبانی نیروهای سپاه پاسداران در نوک پیکان رژه قرار خواهند گرفت و بعد از آن یگان‎های پیاده آجا، نیروی انتظامی، بسیج، مرزبانی و ... قرار می‎گیرند.

خمری با تاکید بر اینکه رژه نیروهای مسلح نمایش قدرت، توان نظامی و انسجام نیروهای مسلح است افزود: از دیگر برنامه‎هایی که برای نخستین روز از هفته دفاع مقدس برنامه‎ریزی شده شرکت کارکنان نیروهای مسلح در نماز جمعه و سخنرانی فرمانده‌هان در بین‎الصلاتین نماز جمعه خواهد بود.

فرمانده لشگر 30 پیاده گرگان بیان کرد: حضور نیروهای مسلح در رژه به منظور تجدید میثاق با معمار کبیر انقلاب و جانشین بر حق او مقام معظم رهبری و برای دفاع از ارزش‎ها و پاسداری از اعتقادات است.

وی افزود: برای دومین روز از هفته دفاع مقدس حضور دانش‌آموزان در سربازخانه‎ها با اجرای برنامه‎های متنوع برای آنها برنامه‎ریزی شده است.

خمری تصریح کرد: تجلیل از سربازان یگان‎های مسلح در سربازخانه‎ها و سخنرانی فرمانده‌هان در سطح مدارس و دانشگاه‎ها به منظور پاسداشت این ایام و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس محقق خواهد شد.

فرمانده ارشد آجا در استان‎های شمالی ابراز داشت: همچنین در چهارمین روز از هفته دیدار با خانواده‎های شهدا و جانبازان با حضور مسئولان ارتش انجام می‎شود.

وی برگزاری مسابقات ورزشی، صبحگاه مشترک (یگان‎های نمونه استان گلستان در لشگر 30 پیاده) و عطرافشانی گلزار شهدای استان را از دیگر برنامه‎هایی دانست که در این ایام برگزار می‎شود.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول