اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان:

سپاه قدرتمندانه در عرصه دفاعی تلاش می‌‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوکان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران قدرتمندانه در عرصه دفاعی تلاش می‌کند.

سپاه قدرتمندانه در عرصه دفاعی تلاش می‌‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان ماموستا عبدالرحمن خلیفه‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: سپاه پاسداران نقلاب اسلامی با توکل به قدرت لایزال الهی در صحنه‌های انقلابی و دفاعی کشور تلاش می‌کند و در این مسیر توطئه‌های دشمن نه تنها سبب ناامیدی آنها نمی‌شود بلکه در برابر این توطئه‌ها مقاومت کرده و آنها را خنثی می‌کنند.

وی با اشاره به اقتدار سپاه تصریح کرد: سپاه پاسداران باید در زمینه دفاعی، نظامی، اطلاعاتی اعتقادی و مذهبی هر روز قوی‌تر و قدرتمندتر شود چرا که دشمنان برای براندازی نظام همه توان خود را به کار گرفته‌اند.

خلیفه‌زاده با بیان اینکه امروز سپاه پاسداران باید با بهره‌مندی از  تجربه‌های گرانقدر دوران دفاع مقدس برای خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان در فضای مجازی و سایبری بهره‌ گیرد، افزود: سپاه باید در راستای کمرنگ‌شدن فعالیت‌های فرقه‌های ضاله با قدرت در میدان باشد.

وی بر ارتقا شاخص‌های امنیت تاکید کرد و گفت: ارتقای شاخص‌های امنیت مقوله‌ای بسیار مهم است که باید مورد توجه جدی واقع شود.

خطیب جمعه بوکان با اشاره به صلابت سپاهیان اظهار داشت: امروز سپاه پاسداران و نیروهای مسلح برای دفاع همه جانبه از کشور در اوج اقتدار هستند.

خلیفه‌زاده سپاه پاسداران را بازوی توانمند و شمشیر برنده ولایت فقیه دانست و افزود: سپاه با دقت و حساسیت حرکتهای مذبوحانه دشمنان را رصد و خنثی می‌کند.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول