اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد

2 هزار تماس با سامانه صدای مشاور چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: معاون پیشگیری اداره‌کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال ‌جاری تاکنون دو هزار و 148 تماس با سامانه صدای مشاور در این استان برقرار شده است.

2 هزار تماس با سامانه صدای مشاور چهارمحال و بختیاری

اشرف عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: مشاوره تلفنی امکان آن را فراهم می‌سازد تا افراد نیازمند در زمان دلخواه و در هر مکانی که به تلفن دسترسی دارند سریع و آسان با مشاور تماس بگیرند.

وی با اشاره به مزایای مشاوره تلفنی، گفت: تماس گیرندگان می‌توانند با کمترین هزینه از کمک‌های مشاورین متخصص بهره‌مند شوند، در مشاوره از طریق تلفن همچنین تماس گیرندگان در معرفی خود آزاد هستند، آنها به لحاظ چهره و مشخصات ظاهری ناشناس خواهند ماند.

عسگری ادامه داد: تماس گیرندگان در بیان افکار و احساسات، احساس امنیت و راحتی بیشتری خواهند کرد و امکان برقراری ارتباط عمیق‌تری فراهم خواهد شد.

معاون پیشگیری اداره‌کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در مشاوره تلفنی، تماس گیرندگان در صورت نیاز از آزادی محض برای قطع تماس و ترک مشاوره برخوردار هستند، گفت: تماس گیرندگانی که به دلیل مشکلات خاص از قبیل معلولیت جسمی، کمرویی، اجتماع گریزی و… نمی‌توانند از دیگر شیوه‌های مشاوره استفاده کنند، از خدمات مشاوره تلفنی می‌توانند به بهترین شکل بهره‌مند شوند.

این مسئول با بیان اینکه بیشترین درصد تماس گیرندگان با خط صدای مشاور را خانم‌ها تشکیل می‌‎دهند، گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 2 هزار و 148 تماس با خط صدای مشاور در این استان برقرار شده است.

عسگری با اشاره به اینکه اغلب مشاوره‌ها در زمینه خانوادگی و مسائل پیرامون خانواده است، گفت: تماس گیرندگان به دلیل نیاز به مشاوره پیرامون مسائل خانوادگی، پیش از ازدواج، تربیتی، تحصیلی، اختلالات روانی و اعتیاد با این خط تماس گرفته‌اند.

وی در پاسخ به این سئوال که مشاوره تلفنی چه خدماتی ارائه می‌کند، اذعان داشت: مشاوران در زمینه‌های مختلف تحصیلی، تربیتی، خانوادگی، زناشویی، انتخاب همسر، مشکلات روانی، جنسی، حقوقی، اجتماعی و اعتیاد به تماس گیرندگان اطلاعات، پیشنهادها و آگاهی‌های لازم را ارایه می‌کنند.

معاون پیشگیری اداره‌کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری متذکر شد: به تماس گیرندگان برای شناخت مشکل، بررسی، تجزیه و تحلیل آن و همچنین تصمیم‌گیری و انتخاب راه حل مناسب کمک می‌کنند.

انتهای پیام/68001/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول