اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی:

تأمین زیرساخت‌های گردشگران سلامت سبب توسعه اقتصادی می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: تأمین زیرساخت‌ها در راستای رفع نیازهای گردشگران سلامت و رسیدن به توسعه اقتصادی است.

تأمین زیرساخت‌های گردشگران سلامت سبب توسعه اقتصادی می‌شود

محمود نگهبان‌سلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در آستانه برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم در توسعه سلامت و درمان تأمین زیرساخت‌های آن و تکمیل تجهیزات و همچنین بالا بردن سطح دانش نیروی انسانی است.

وی ادامه داد: برگزاری کنفرانس‌ها و کنگره‌های علمی در این راستا سبب تعامل بیشتر با کشورها و استفاده از تجربیات و پیشرفت‌های آنها است و می‌تواند آگاهی دیگر کشورها را نسبت به توانایی و تجهیزات ایران نیز افزایش دهد.

نگهبان‌سلامی با اشاره به اینکه باید اقدامات پایه‌ای و اساسی صورت گیرد، خاطر نشان کرد: گردشگری سلامت هنوز در ایران جایگاه خود را پیدا نکرده و باید تلاش خود را در از بین بردن چالش‌ها و مشکلات در این مسیر از بین ببریم و با برنامه‌ریزی صحیح در راستای رسیدن به اهداف آن گام برداریم.

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی با تأکید بر اینکه باید تمامی امکانات لازم در راستای تأمین نیازهای گردشگری فراهم شود، عنوان کرد: بودجه و اعتبارات لازم به این صنعت پس از برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری اختصاص می‌یابد تا بتوان به تأمین زیرساخت‌ها و تجهیزات پزشکی پرداخت.

وی عنوان کرد: مدیریت و برنامه‌ریزی در این مسیر می‌تواند کمک شایانی برای رسیدن به هدف مطلوب این صنعت کند.

نگهبان‌سلامی با تأکید بر اینکه بیمارستان رضوی در مشهد جزو بهترین مراکز درمانی کشور است، افزود: خراسان‌رضوی با محوریت مشهد و وجود حرم امام‌رضا (ع) بهترین موقعیت را در میان کشورهای اسلامی دارد و گردشگران بسیاری به سبب فضای معنوی مشهد، بیمارستان فوق تخصصی رضوی را برای درمان انتخاب می‌کنند.

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی عنوان کرد: ایران در میان کشورهای اسلامی در موقعیت خوبی قرار دارد و فرصت‌ها و منابع طبیعی بسیاری را در بر دارد که می‌تواند در توسعه گردشگری سلامت تأثیرگذار باشد.

وی اظهار داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرایی کردن ماده 44 قانون اساسی باید نقش بخش خصوصی را پررنگ‌تر کنیم.

نگهبان‌سلامی ادامه داد: باید با ارائه خدمات بهتر و فراهم کردن شرایط مطلوب برای گردشگران سلامت و همچنین اطلاع‌رسانی مناسب در کشورهای دیگر در این مسیر گام برداشت.

گفتنی است، سومین کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای اسلامی 28 و 29 آذر ماه سال‌ جاری در بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/70002/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول