اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ایجاد آمادگی در دستگاه‌های اجرایی

مانور آلوده شدن سد تهم در زنجان برگزار شد

خبرگزاری فارس: مدیر مستندسازی و پوشش خبری و هماهنگی بخش خصوصی مانور هماهنگی مدیریت بحران آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مانور آلودگی در سد تهم با هدف ایجاد آمادگی در دستگاه‌های اجرایی استان زنجان برگزار شد.

مانور آلوده شدن سد تهم در زنجان برگزار شد

امیرحسین غلامی امروز در حاشیه برگزاری مانور سراسری هماهنگی مدیریت بحران آب و فاضلاب استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مانور سراسری هماهنگی مدیریت بحران آب و فاضلاب با هدف هماهنگی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان و استان‌های معین و دستگاه‌های ذی‌ربط به منظور مقابله با بحران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرای مانور با محورها و برنامه‌ریزی‌های مختلفی در استان زنجان تنظیم شده است، خاطرنشان کرد: هفت سناریو برای اجرای مانور هماهنگی مدیریت بحران آب و فاضلاب سازمان‌های تخصصی استانی و استان‌های معین تعریف شده است.

مدیر مستندسازی و پوشش خبری و هماهنگی بخش خصوصی مانور هماهنگی مدیریت بحران آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه انتشار مواد شیمیایی در آب سد تهم از مهم‌ترین سناریوهای تعریف شده در مانور مدیریت بحران آب و فاضلاب استان زنجان به شمار می‌رود، تصریح کرد: در این سناریو مواد شیمیایی سبب آلودگی آب سد تهم شده و برای پاکسازی آن اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات پاکسازی همه مناطقی که از آب سد تهم تغذیه می‌کنند، انجام می‌شود، اضافه کرد: داخل مخزن سد و شبکه نیز پاکسازی می‌شود.

غلامی با اشاره به تخلیه آب‌های مسموم در شبکه و انجام عملیات‌های مرتبط با آن، یادآور شد: پس از این مرحله عملیات امداد و نجات در مناطقی که آب آنها قطع شده است، انجام می‌شود.

وی حضور نیروی انتظامی استان زنجان به منظور تامین امنیت در مناطق مختلف را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در مانور سراسری مدیریت بحران آب و فاضلاب استان زنجان برشمرد و افزود: استان‌های مختلفی نیز در اجرای این مانور حضور دارند.

مدیر مستندسازی و پوشش خبری و هماهنگی بخش خصوصی مانور هماهنگی مدیریت بحران آب و فاضلاب استان زنجان یادآور شد: استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، همدان، قزوین، کردستان، گیلان و مرکزی نیز در برگزاری مانور سراسری هماهنگی مدیریت بحران آب و فاضلاب استان حضور دارند.

انتهای پیام/73006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول