اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

پژوهش‌ حرف اول ‌کشورهای توسعه‌یافته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت‌: پژوهش‌ حرف اول را در کشوری توسعه‌یافته می‌زند، تحقیق و پژوهش گسترش افق‌های جدید را فراهم می‌کند.

پژوهش‌ حرف اول ‌کشورهای توسعه‌یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر این شهرستان اظهار داشت: چند واقعیت تلخ در زمان طاغوت وجود داشت که به برکت امام خمینی(ره) به شیرینی تبدیل شد.

وی افزود: دشمنان اسلام و غربی‌ها که از کشورهای اسلامی سود خوبی می‌بردند و منابع ما را تاراج می‌کردند، دین ما را مقابل اهدافشان دیدند و فهمیدند اگر دین ما محکم باشد هیچ سودی برای آنها ندارد و ضرر جبران‌ناپذیری می‌کنند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه دشمنان پس از شناسایی دین ما تصمیم گرفتند که اسلام‌زدایی را در دستور کار‌ قرار دهند، خاطرنشان کرد: دشمن علم را در زمان طاغوت به ایران می‌آورد و دین را حذف می‌کرد و سعی در بی‌دین کردن جوانان ما داشت.

امام جمعه بافت اذعان داشت: امام خمینی(ره) بر این وقایع تلخ خط کشید و آنها را به تاریخ سوق داد، ما باید بدانیم که حوزه و دانشگاه دو بال برای ترقی کشور‌مان‌ است.

وی با اشاره به اینکه اگر حوزه و دانشگاه دست در دست هم گذارند، پیشرفت غیر ‌قابل وصفی پدیدار می‌شود، بیان داشت: در زمان طاغوت هر علم و تحقیقی که به کشور می‌آمد، پذیرفته شده بود، اما اکنون ما با تحقیقاتمان همه چیز را به دست می‌آوریم.

وی با بیان توجه ویژه رهبر به تحقیق و پژوهش ابراز داشت: کشوری توسعه یافته قلمداد می‌شود که پژوهش در آن حرف اول را می‌زند، تحقیق و پژوهش گسترش افق‌های جدید را فراهم می‌کند.

امام جمعه بافت عنوان کرد‌: مکتب تشیع بر مبنای تحقیق و پژوهش است و آیات بسیاری برای تفکر مسلمانان است.

انتهای پیام/80024/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول