اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر در نشست با مدیران رسانه‌های ملی:

سهم استان بوشهر از خبرهای ملی بیشتر شود

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: با وجود ظرفیت‌های مهم ملی و بین‌المللی سهم استان بوشهر از اخبار نشریات و خبرگزاری‌ها در سطح ملی باید بیشتر شود.

سهم استان بوشهر از خبرهای ملی بیشتر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند در نشست با شماری از مدیران نشریات سراسری و سرپرستان خبرگزاری‌های ملی در بوشهر گفت: همه ما نسبت به توسعه استان بوشهر دغدغه داریم و هر فردی نیز نگاه متفاوتی به توسعه استان دارد اما نکات مشترک پیشرفت زیاد است.

وی افزود: استان بوشهر ظرفیت‌هایی دارد که خیلی از استان‌ها این ظرفیت‌ها را ندارند به همین دلیل باید سهم استان از خبرهای ملی بیشتر باشد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: با وجود ظرفیت‌های مهم صنعتی، کشاورزی، شیلات، انرژی و ... نتوانسته‌ایم در حد مطلوب از این امکانات بهره‌مند شویم.

حسنوند با بیان این‌که استان بوشهر سرمایه‌های انسانی خوبی در سطح کشور دارد، خاطرنشان کرد: باید با برنامه‌ریزی و تلاش شبانه‌روزی در خدمت مردم بوده و زمینه برای رفع مشکلات استان را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: فضای وحدت و تعامل خوبی در استان بوشهر وجود دارد و این ظرفیت خوب برای توسعه محسوب می‌شود بنابراین رسانه‌ها نیز باید در این زمینه به مسئولان کمک کنند.

استاندار بوشهر گفت: باید بیش از گذشته استان بوشهر را در عرصه‌های مختلف به‌ویژه سرمایه‌گذاری معرفی کنیم و در این زمینه نقش رسانه‌ها بسیار تأثیرگذار است.

حسنوند ادامه داد: ما به غیر از خدمت به مردم بوشهر هدف دیگری در این استان نداریم ضمن این‌که برای پیشرفت استان بوشهر تمام اقشار مختلف نقش دارند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر نیز گفت: شورای اطلاع‌رسانی استان بوشهر در آینده نزدیک با حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه تشکیل خواهد شد.

محمدحسن پرآور افزود: نمایندگی‌های رسانه‌های کشوری در استان باید برای انعکاس بیشتر اخبار استان در سطح ملی تلاش کرده و با مدیران رسانه‌های خود در این ارتباط تعامل بیشتری برقرار کنند.

وی گفت: به منظور شناسایی مسائل و مشکلات حوزه رسانه، نشست تخصصی با اصحاب رسانه در حوزه معاونت سیاسی_امنیتی استاندار بوشهر برگزار خواهد شد.

معاون استاندار بوشهر وجود روزنامه در بوشهر را یک ضرورت دانست و افزود: استان بوشهر برای داشتن یک روزنامه، ظرفیت‌های زیادی دارد.

گفتنی است،‌ در این نشست شماری از مدیران رسانه‌های ملی در استان بوشهر نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در عرصه‌های مختلف بیان کردند.

انتهای‌پیام/66006/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول