اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشهد:

شناخت شفاف راه زندگی فقط با قرآن امکان‌پذیر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشهد خطاب به راه‌یافتگان سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم گفت: هدایت و شناخت شفاف و روشن جوان نسبت به راه زندگی است و نداشتن تردید برای پیمایش راه است و منحصرا با وابستگی به قرآن امکان‌پذیر است.

شناخت شفاف راه زندگی فقط با قرآن امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، در متن پیام آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی به سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در سبزوار آمده است: هدایت و شناخت شفاف نسبت به راه زندگی با وابستگی به قرآن کریم امکان‌پذیر و میسر است.

موقعیت زندگی برای برادران و خواهران جوان موقعیت تصمیم‌گیری برای بقیه عمر است در این موقعیت مهم تنها چیزی که رقم زننده سرنوشت شما عزیزان است وابستگی‌های شماست زیرا که پیچ و مهره مغز شما در این مقطع بهار زندگی به دست جریان‌هایی است که به آن وابسته‌اید.

امام جمعه مشهد در ادامه پیام خود آورده است: اگر شما وابسته به قرآن شدید، دو خاصیت حاصل می‌شود که یکی از آنان این است که قرآن شما را در یک مجرای ثابت و روشن و شفاف قرار می‌دهد که در آن مسیر نهایت حرکت و مقصد پویایی شما در زندگی کاملا مشخص است.

علم‌الهدی در ادامه پیام خود آورده است: قرآن آن آینده درخشان را آنچنان برای شما تضمین می‌کند که با اطمینان کامل و خاطر آسوده بدون کوچکترین تردید آن مسیر هدایت شده را ادامه خواهید داد.

در این آیه شریفه کاربرد قرآن در دو حقیقت مشخص شد.

آنچه برای یک جوان در آغاز زندگی مهم است هدایت و شناخت شفاف و روشن نسبت به راه زندگی است و نداشتن تردید و دغدغه نسبت به پیمایش این راه است و این دو حقیقت منحصرا با وابستگی به قرآن امکان‌پذیر است که خوشبختانه برای شما برادران قرآنی این سعادت حاصل شده است.

انتهای پیام/70004/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول