اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خوی تاکید کرد

رعایت استانداردهای لازم در ساخت و سازها

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار خوی گفت: استانداردهای لازم در ساخت و سازها مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

رعایت استانداردهای لازم در ساخت و سازها

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، میرسیاوش اسبقی صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان شهرستان خوی که در سازمان نظام مهندسی ساختمان خوی برگزار شد، خواستار تعامل بیشتر اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان و دیگر دستگاه‌های این شهرستان شد و اظهار داشت: در سایه همین تعاملات است که می‌توان جایگاه نظام مهندسی ساختمان را در این شهرستان ارتقا داد.

اسبقی با تاکید بر اهتمام بیشتر اعضای هیئت مدیره جدید نظام مهندسی ساختمان، افزود: زمانی که با جدیت در مباحث کاری وارد می‌شوید نیازی به تبلیغ وجود ندارد چرا که کار نیکو کردن بهتر از تبلیغ و بیان عملکرد برای اقشار خاصی از جامعه است.

این مسئول با اشاره به تغییر درخواست‌ها و توقعات مردم از نظام مهندسی در سال‌های اخیر گفت: این تغییر در خواسته و توقعات مردم می‌تواند نظام مهندسی را پویاتر و فعال‌تر از گذشته کند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار خوی با بیان اینکه نباید خواسته‌ها را فدای قوانین موجود کرد، افزود: درست است که باید ارباب رجوع رضایت کافی و لازم را از دستگاه‌های اجرایی داشته باشند، ولی این امر نباید به حدی برسد که قوانین را زیر پا بگذاریم.

اسبقی بر رعایت اصول فنی ساختمان تاکید کرد و یادآور شد: برای این منظور رعایت قوانین موجود بهترین راهنما است.

وی با بیان اینکه در این زمینه باید فرهنگ‌سازی‌های لازم انجام شود، اذعان داشت: فرمانداری خوی نیز در این زمینه ورود پیدا کرده و در بحث رعایت استانداردها در ساخت و سازها فرهنگ‌سازی‌های لازم را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/61001/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول