اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل‌آباد:

بیمارستان خلیل‌آباد جزو طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفت

خبرگزاری فارس: فرماندار خلیل‌آباد گفت: بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان خلیل‌آباد از جمله پروژه‌های مهر ماندگار است که 17 میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل آن در سال‌ جاری اختصاص یافته است.

بیمارستان خلیل‌آباد جزو طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، علی‌اصغر مرادزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در خلیل‌آباد اظهار کرد: در سال‌ جاری 82 پروژه با اعتباری بالغ بر 46 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و 500 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و خشکسالی در قالب 16 فصل و 45 برنامه به شهرستان خلیل‌آباد ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه از این اعتبارات تاکنون فقط 35 درصد آن‌ها تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین اعتبار شهرستان مربوط به کشاورزی و منابع طبیعی با اعتبار 90 میلیارد ریال در قالب 22 پروژه و مسکن و عمران شهری با 17 میلیارد و 550 میلیون ریال و 12 پروژه است، افزود: بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان خلیل‌آباد با زیربنای 3 هزار و 17 متر مربع از جمله پروژه‌های مهر ماندگار است که 17 میلیارد ریال اعتبار داشته است.

مرادزاده با بیان اینکه در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پروژه‌های سال‌ جاری 45 درصد است گفت: احداث سایت اداری و استخر سرپوشیده از جمله پروژه‌های مهم دیگری است که در مرحله اجرا است و امیدواریم تا دهه فجر اغلب پروژه‌های سال‌ جاری افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

فرماندار خلیل‌آباد ضمن تقدیر از پیشرفت قالب توجه پروژه‌های آموزش و پرورش افزود: تاکنون 9 میلیارد ریال در سه روستای سعدالدین، مهدی‌آباد و جعفرآباد از توابع بخش ششطراز جهت اجرای طرح‌های هادی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هزینه شده است.

وی در زمینه وضعیت راه‌های روستایی خلیل‌آباد نیز گفت: خلیل‌آباد نخستین شهرستان در استان خراسان است که صددرصد راه‌های روستایی آن از نعمت آسفالت برخوردار هستند.

مرادزاده در ادامه از انجام تمامی تعهدات آبفای روستایی در سال‌ جاری خبر داد و بیان کرد: طی 2 سال اخیر رشد تخصیص اعتبارات به شهرداری این شهر صددرصد بوده است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداران در اجرای طرح‌های عمرانی نباید منتظر اعتبارات دولتی باشند عنوان کرد: تعریض خیابان امام خمینی (ره) خلیل‌آباد بعد از 45 سال جای تقدیر دارد.

فرماندار خلیل‌آباد در ادامه به اعتبارات توسعه بخش کشاورزی اشاره و خاطر نشان کرد: بیش از 40 میلیارد ریال در این بخش به طرح‌های کشاورزی اختصاص یافته که تاکنون 700 طرح و پروژه در کارگروه مصوب و بالغ بر 850 نفر در این طرح‌ها مشغول به کار خواهند شد.

انتهای پیام/70002/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول