اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز:

قاچاق کالا علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد سلامت جامعه را نیز به مخاطره می‌اندازد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفـت: قاچاق کالا علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد سلامت جامعه را نیز به مخاطره می‌اندازد.

قاچاق کالا علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد سلامت جامعه را نیز به مخاطره می‌اندازد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ناصر رجبی بعد از ظهر امروز در کارگاه آموزشی طرح شبنم برای روسای اتحادیه‌های استان البرز افزود: باید با مقابله جدی با قاچاقچیان کالا مانع از ضربه به اقتصاد کشور شویم.

وی ادامه داد: برخی از کالاهای قاچاق می‌تواند سلامت جامعه را نیز به مخاطره بیندازد که این مهم باید بیش از همیشه مد نظر قرار گیرد.

این مسئول با بیان اینکه قاچاق کالا علاوه بر ضربه به اقتصاد و تولید ملی حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، امنیتی و سیاسی جامعه را نیز با مشکل روبه‌رو می‌کند افزود: باید با این پدیده به صورت جدی‌تری برخورد کنیم.

رجبی با تأکید بر اینکه امسال توسط مقام معظم رهبری با نام سال تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی نامگذاری شده است افزود: توجه جدی به قاچاق کالا عزم راسخی را می‌طلبد لذا مسئولان باید با نگاه کارشناسانه به این مهم معضل قاچاق کالا را در کشور از بین ببرند.

*تشکیل کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در البرز

وی در ادامه سخنان خود از تشکیل کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان البرز خبر داد و گفت: این کمیسیون متشکل از تمام دستگاه‌های اجرایی با مدیریت استاندار یا جانشینی معاون سیاسی و امنیتی تشکیل شده است.

به گفته رجبی اعضای این کمیسیون فرمانده انتظامی استان، رئیس کل دادگستری، مدیرکل اطلاعات، مدیران و روسای سازمان‌های بازرگانی، صنایع و معادن، جهاد کشاورزی، موسسه استاندارد، صدا و سیما، راهداری، حمل و نقل جاده‌ای، تعزیرات حکومتی و ناظر گمرکات می‌باشند.

انتهای پیام/2302/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول