اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه خانه مطبوعات کرمان

9 دی تجلی عشق به رهبری بود

خبرگزاری فارس: خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد: «9 دی حاصل بصیرت مردم مومن ایران و تجلی عشق و ارادت به ولی‌امر مسلمانان بود».

9 دی تجلی عشق به رهبری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان بیانیه‌ای به مناسبت حماسه 9 دی ماه صادر کرد که در بخش نخست این بیانیه آمده است «در هنگامه پرشوری که عالی‌ترین حرکت اجتماعی و سیاسی در مملکت اسلامی‌ ایران به بار نشست و دنیا به چشم خود دید چگونه این مردم عاشق پس از گذشت 30 سال از انقلاب به رهبر فرزانه خود لبیک گفته و در انتخابات پرشور ریاست جمهوری مشارکت 85 درصدی خود را در تاریخ دمکراسی جهان به ثبت رساندند».

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است «کوردلان و حسودان تاب این افتخار را نیاوردند و با فتنه‌ای سازمان‌یافته زیاده‌طلبان و سرسپردگان را با هدفی شوم به صحنه فرستادند تا پیروزی به دست آمده را به کام ملت تلخ کنند، غافل از آن که مردم بصیر و ولایت‌مدار ایران با آگاهی از بازی فتنه‌گران جهانی خوب می‌دانند که چگونه در مقابل توطئه‌ها بایستند».

در بخش پایانی این بیانیه عنوان شده است «9 دی حاصل بصیرت مردم مومن ایران بود، تجلی عشق و ارادت به ولی‌امر مسلمانان و پیامی بود به همیشه تاریخ تا استکبار جهانی بداند این مردم عاشق پای در رکاب و گوش به فرمان مقام معظم رهبری در دفن فتنه‌ها، بیدارترین ملت روزگارند».

انتهای پیام/2446/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول