اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خلخال:

اجرای طرح شبنم باعث کاهش قاچاق شده است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندارخلخال گفت: از ابتدای اجرای طرح شبنم در بازار قاچاق به کمترین حد خود رسیده است.

اجرای طرح شبنم باعث کاهش قاچاق شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محسن مردی، عصر امروز در جلسه کمیته مبارزه با قاچاق و کالا و ارز خلخال گفت: از زمان اجرای طرح شبنم قاچاق کالا در شهرستان خلخال به کمترین حد خود نسبت به سال‌های قبل از اجرای این طرح رسیده است.

 وی از بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت و امور صنفی خواست تا ضمن برخورد صحیح با واحدهای صنفی در بازار نسبت به تکریم این قشر اهتمام بورزند.

معاون فرماندارخلخال اظهار داشت: شهرستان خلخال به دلیل داشتن راه‌های فرعی مختلف در حوزه استحفاظی بیشتر به عنوان مبدأ ترانزیت کالاهای قاچاق محسوب می‌شود.

مردی خاطرنشان کرد: طرح شبنم در شهرستان خلخال هم‌اکنون در مرحله تکمیل فرم‌های خوداظهاری اصناف و بازاریان قرار دارد که با تکمیل این فرم‌ها و ارسال آنها به مبادی ذیربط، مرحله‌های بعدی طرح شبنم اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای فروشندگان لوازم بهداشتی و آرایشی ضروری بوده و در این کارگاه‌ها، فروشندگان بیشتر با مزیت‌های مبارزه با قاچاق آشنا خواهند شد.

سلیم کریمی، رئیس اداره تعزیرات حکومتی خلخال نیز از ورود 862 پرونده جهت رسیدگی به اداره تعزیرات خبر داد و افزود: از این تعداد، 858 پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته که در بین این پرونده‌ها 28 پرونده قاچاق تشخیص داده شده که 3 فقره عمده قاچاق که شاکی گمرگی دارد به مبلغ 70میلیون تومان جریمه نقدی شده است.

رئیس شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق خلخال یادآور شد: بازرسان امور صنفی و اداره صنعت معدن و تجارت باید مورد حمایت قرار گیرند، چراکه گهگاهی شاهد بی‌احترامی به این قشر توسط بعضی از افراد سودجو در بازار هستیم.

انتهای پیام/62008/ذ20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول