اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آذر ماه امسال انجام شد

تشکیل 20 فقره پرونده قاچاق کالا در ساری

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری از تشکیل 20 فقره پرونده قاچاق کالا در آذر ماه امسال در این شهرستان خبر داد.

تشکیل 20 فقره پرونده قاچاق کالا در ساری

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت ساری، اسماعیل هادی‌نژاد از تشکیل 20 فقره پرونده به اتهام قاچاق کالا در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: با توجه به اجرای مرحله دوم طرح شبنم و لزوم نصب بارکد روی کالاها جهت شناسایی اصالت آن صاحبان صنوف برای دریافت بارکد دوبعدی لازم است در فرم‌های خوداظهاری که از سوی اتحادیه‌ها ارائه می‌شود، موجودی کالای خود را اعلام کرده و برای اقلام موجود بارکد دریافت کنند.

هادی‌نژاد خاطر نشان کرد: در آذر ماه سال ‌جاری طی برگزاری گشت‌های مشترک بازرسان این اداره و بازرسان مجمع امور صنفی بیش از 450 مورد بازرسی از واحدهای صنفی از قبیل لوازم خانگی، رایانه و موبایل صورت گرفته که از این تعداد 20 واحد با اتهام قاچاق کالا به ارزش 27 میلیون ریال متخلف شناحته شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری اظهار داشت: شهروندان می‌توانند جهت اطلاع از اصالت کالای خریداری شده از طریق تماس با تلفن 124 و قرائت بارکد آن مطلع شوند و هرگونه تخلف اقتصادی را نیز از طریق همین شماره اعلام کرده تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/2296/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول