اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمالی خبر داد

سامانه مجازی آموزش اصناف در بوشهر راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور اصناف و تشکل‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از راه‌اندازی سامانه آموزش اصناف در این استان خبر داد.

سامانه مجازی آموزش اصناف در بوشهر راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رضا جمالی ظهر امروز در جمع مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اظهار داشت: این امر با هدف نوین‌سازی عملکرد سازمان‌های صنفی و ترغیب اصناف از شیوه‌های سنتی به شیوه‌های مدرن و کارآمد صورت پذیرفته است و به عنوان یکی از برنامه‌های دارای اولویت در دستور کار اداره امور اصناف و تشکل‌ها قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی این سامانه مدرسین و مراکز آموزشی و تمام متقاضیان دریافت پروانه کسب باید با مراجعه به سامانه آموزش مجازی اصناف به آدرس www.asnafiranian.ir نسبت به ثبت مشخصات خود اقدام کنند.

جمالی افزود: اطلاعات مراکز آموزشی نیز باید توسط مجری آموزش اصناف که غالبا مجامع امور صنفی هر شهرستان هستند به صورت مشخص و با ذکر دوره‌های آموزشی در سامانه مذکور ثبت شود.

رئیس اداره امور اصناف و تشکل‌های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: دارندگان پروانه‌های کسب و تمام متقاضیان آموزش نیز باید در همین سامانه ورود کرده و ضمن ثبت نام برای دوره‌های درخواستی و مورد نیاز برای شرکت در آزمون‌های مربوطه نام‌نویسی کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر نیز گفت: مهم‌ترین برنامه‌های عملیاتی انجام گرفته و در حال انجام این سازمان در جهت تنظیم بازار شامل ذخیره‌سازی کالا، تامین و توزیع کالا، ساماندهی شبکه‌های توزیع، برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم (پائیزه)، برگزاری فروش فوق‌العاده اصناف در ماه مبارک رمضان و مهر ماه سال‌جاری، انعقاد تفاهم‌نامه تامین کالا و پرداخت یارانه نقدی است.

اسماعیل مرحمتی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون اقدامات متعددی شامل تشکیل جلسات مستمر درخصوص برنامه ریزی در تنظیم بازار استان اتخاذ شده است که منجر به 24 جلسه با 114 مصوبه در مباحث مختلف و تعداد 38 جلسه شورای کنترل و نظارت بر بازار با 320 مصوبه پیرامون مسائلی همچون تنظیم بازار کالاهای اساسی و پروتئینی و برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا بوده است.

وی در ادامه از برنامه‌های آینده تنظیم بازار خبر داد و گفت: با توجه به ایام پایانی سال (ایام نوروز) برخی از کالاهای اساسی، مواد پروتئینی و میوه در استان توزیع خواهد شد که می‌تواند بخش عمده‌ای از نیازهای مردم را تامین کند.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول