اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج:

حفظ سهمیه لیگ دسته یک هندبال هدف ثامن‌الحجج است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل گفت: باید برای بقا در لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور بجنگیم و هدف‌مان حفظ سهمیه لیگ دسته یک برای مازندران و شهرستان آمل است.

حفظ سهمیه لیگ دسته یک هندبال هدف ثامن‌الحجج است

حسن حاجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور امسال با حساسیت زیادی دنبال شد که در آن تیم‌های هر دو گروه برای لیگ برتری شدن می‌جنگیدند.

وی با اشاره به دیدار خارج از خانه ثامن‌الحجج آمل در هفته هفتم لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور برابر کرمانشاه اظهار داشت: دیدار بسیار سخت و حساس خارج از خانه را پشت سر گذاشتیم که متاسفانه در آن با تنها یک گل اختلاف با نتیجه 25 بر 24 امتیاز را به حریف واگذار کردیم.

حاجی با اعلام اینکه در دیدار رفت در سالن پیامبر اعظم(ص) آمل با توجه به اینکه تیم کرمانشاه بازیکنان خود را با اعتراض به داوری از زمین مسابقه بیرون کشید از سوی کمیته انضباطی فدراسیون هندبال با نتیجه 10 بر صفر پیروز مسابقه اعلام شدیم، افزود: در بازی گذشته نیز تعدادی از بازیکنان موثر خود را به دلیل مشغله کاری و امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در اختیار نداشتیم.

سرمربی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل با عنوان اینکه تا حدودی خطر سقوط برای ثامن‌الحجج احساس نمی‌شود، ابراز داشت: در هر دو گروه حاضر در این دوره از رقابت‌ها دو تیم در مرحله پلی‌آف به مصاف هم می‌روند که تیم‌های پیروز دیدار فینال را برگزار کرده و تیم های بازنده نیز برای جایگاه سوم و چهارم می جنگند.

حاجی با اعلام اینکه در دیدارهای آینده با تمام توان مقابل دیگر تیم‌ها حاضر می‌شویم، گفت: تیم ما از تمرینات خوبی بهره می‌برد و با توجه به جذب دو بازیکن لیگ برتری هندبال بهتر از گذشته در زمین نمایش قدرت داریم.

به گزارش فارس، در فصل جدید مسابقات هندبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور 12 تیم در دو گروه با هم رقابت می‌کنند که ثامن‌الحجج آمل در گروه نخست با تیم‌های هیئت هندبال زنجان، کرمانشاه، تفت یزد، صبای قم و فلاورجان اصفهان همگروه است.

انتهای پیام/86012/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول