اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه شوشتر:

احساس امنیت اجتماعی در جامعه نیازی ضروری است

خبرگزاری فارس: مسئول امور فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه شوشتر گفت: احساس امنیت اجتماعی در جامعه نیاز ضروری در شرایط کنونی بوده و در این باره در حال تلاش هستیم.

احساس امنیت اجتماعی در جامعه نیازی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، ستوان پاسدار عباس امیدی‌فر ظهر امروز در کارگروه فرهنگی اجتماعی شوشتر اظهار داشت: باید در راستای ارتقای سطح احساس امنیت اجتماعی در شوشتر تلاش کنیم و به این دلیل برگزاری همایش‌های متعددی را در دستور کار داریم و در این باره در حال برنامه‌ریزی هستیم.

وی افزود: برگزاری نشت‌های تخصصی و همایش‌های کارشناسی شده در این باره در دستور کار قرار گرفته است و در تلاش هستیم تا در تعامل با دیگر دستگاه‌ها در سطح شهرستان در این باره گامی مثبت برداشته شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: در راستای ارتقای سطح امنیت اجتماعی جلب مشارکت‌های مردمی بسیار ضروری است و به این دلیل باید کوشید تا مردم در این باره نقش ایفا کنند.

امیدی‌فر خاطر نشان کرد: در ماه‌های گذشته در راستای ارتقای سطح حجاب در شوشتر همایش‌های مختلفی برگزار شده است که از این همایش‌ها استقبال بسیار زیادی شد.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای برگزاری نشست‌های بصیرت افزایی در شوشتر تاکید کرد: در شرایط کنونی نشست‌های تخصصی در این باره برگزار شده که مساجد و بسیجیان در این همایش‌ها حضوری پررنگ داشته‌اند.

مسئول امور فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه شوشتر افزود: درباره اقتصاد مقاومتی و بصیرت افزایی جامعه تلاش زیادی انجام شده است و به این دلیل باید کوشید تا این روند ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی شوشتر برای تدوین اطلس فرهنگی شوشتر تشکیل جلسه داده بود که در این باره تصمیماتی نیز اخذ شد.

انتهای پیام/72006/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول