اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

آموزه‌های قرآنی مهم‌ترین پیام یادواره شهدا باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه جیرفت گفت: آموزه‌های قرآنی به عنوان مهم‌ترین پیام یادواره شهدا قرار گیرد تا بتوانیم، همواره پاسدار و حافظ خون آنها باشیم و در مسیر آن‌ها گام برداریم.

آموزه‌های قرآنی مهم‌ترین پیام یادواره شهدا باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت حجت‌‌الاسلام اصغر عسکری بعد از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای سرباز این شهرستان با تسلیت ایام پایانی ماه صفر اظهار داشت: در قرآن کریم خداوند به طور مستقیم به انسان‌ها در مورد رعایت حرمت پیامبر (ص) منحصراً و شهدا مستقلاً تذکر و آموزش داده است.

وی افزود: همان‌طور که خداوند به مردم توصیه کرده است «پیامبر (ص) را با نام خطاب نکنید بلکه عنوان وی را ذکر کنید» و تأکید کرده است که «شهدا را نیز هرگز مرده نپندارید، حتی تصور این امر را در اندیشه خود راه ندهید، زیرا آن‌ها زنده هستند».

عسکری تصریح کرد: امیدواریم این آموزه‌های قرآنی به عنوان مهم‌ترین پیام یادواره شهدا قرار گیرد تا بتوانیم، همواره پاسدار و حافظ خون شهدا باشیم و در مسیر آن‌ها گام برداریم.

به گزارش فارس، یادواره شهدای سرباز همزمان با سراسر کشور با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، جمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم 118 شهید سرباز این شهرستان در سالن شهید مداحی‌پور شهر جیرفت برگزار شد.

فیلم کوتاه «ماه و نخل» که بر اساس زندگی «شهید جلال رئیسی» به عنوان نماد صبر و استقامت خانواده‌های سربازان رشید هشت سال دفاع مقدس پس از 25 سال انتظار به آغوش مادر بازگشت، همزمان با سراسر کشور در این یادواره پخش شد.

در پایان یادواره شهدای سرباز از خانواده‌های معظم این شهدا با اهدای لوح، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/80001/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول