اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور

بانوان هندبالیست قزوین تمرینات خود را با جدیت پیگیری می‌کنند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت هندبال استان قزوین از آغاز تمرینات تیم هندبال بانوان استان برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور خبر داد.

بانوان هندبالیست قزوین تمرینات خود را با جدیت پیگیری می‌کنند

رسول باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: تیم هندبال بانوان استان که خود را برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور آماده می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه زمان دقیق برگزاری این رقابت‌ها از سوی فدراسیون هندبال کشورمان هنوز اعلام نشده است، اما هندبالیست‌های استان تمرینات خود را به طور منظم در سالن شهید بابایی قزوین همراهی می‌کنند.

دبیر هیئت هندبال استان قزوین افزود: تیم هندبال بانوان استان به منظور آمادگی بیشتر برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم بانوان گیلان رفت که در پایان موفق شد این تیم را با شکست بدرقه کند.

باقری اضافه کرد: تیم هندبال بانوان استان در این بازی تدارکاتی که در سالن مجموعه ورزشی شهید بابایی قزوین برگزار شد با نتیجه 27 بر 24 تیم هندبال گیلان را مغلوب کرد.

دبیر هیئت هندبال استان قزوین در ادامه با اشاره به نیمه تمام ماندن بازی تیم کاسپین قزوین مقابل فولاد ماهان اصفهان در لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور گفت: متأسفانه در حالی که بازی تا دقیقه 25 پایاپای دنبال می‌شد اما سوت‌های اشتباهی که داور به ضرر بازیکنان تیم کاسپین می‌زد باعث شد تا کادر فنی تیم مجبور شود بازیکنان را از زمین بازی خارج کند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه تیم کاسپین قزوین بازی را ترک کرد و با توجه به مهلت قانونی برای بازگشت به زمین بازی از ادامه این مسابقه خودداری کرد رأی احتمالی فدراسیون هندبال به طور حتم باید حکم به پیروزی تیم فولاد ماهان اصفهان داشته باشد.

دبیر هیئت هندبال استان قزوین در ادامه اضافه کرد: با توجه به حکم صادره از سوی فدراسیون هندبال کشورمان بازی تیم‌های کاسپین قزوین و فولاد ماهان اصفهان بدون شک با نتیجه 10 بر صفر به سود تیم اصفهانی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/77004/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول