اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد آبپخش خبر داد

برپایی نمایشگاه طراحی و ایستگاه نقاشی انقلاب در آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش از برپایی نمایشگاه طراحی و ایستگاه نقاشی انقلاب در آبپخش خبر داد.

برپایی نمایشگاه طراحی و ایستگاه نقاشی انقلاب در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، محمدرضا دهقانی دوشنبه‌شب در نشست هماهنگی کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر آبپخش اظهار داشت: دشمن در شرایط کنونی با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات است و باید از تمام ظرفیت موجود برای تقویت فرهنگی و مقابله با دشمن استفاده ببریم.

وی افزود: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های فرهنگی و جذب جوانان به این برنامه‌ها گامی در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش خاطرنشان کرد: دهه فجر از مهم‌ترین مقاطع تاریخ انقلاب اسلامی است و گرامیداشت این ایام ضروری است.

دهقانی تصریح کرد: دهه مبارک فجر تجلی‌گاه کار و تلاش و زیبایی و امید و گرامیداشت شب ظلمانی حکومت‎های جور و ستم و دهه رهایی ملت ایران از وابستگی و تحقق کلمه بلند «لا اله الا الله» در روح و جان ملت مسلمان ایران است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش با تاکید بر ضروری معرفی آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل به نسل جدید جامعه، خاطرنشان کرد: باید در ایام‌الله دهه فجر با برنامه‌ریزی مناسب برای شناساندن اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل جدید انقلاب تلاش کنیم.

این مسئول گفت: برنامه‌های متنوع و ارزشمندی برای دهه فجر امسال در منطقه آبپخش تدارک دیده شده که در حوزه فرهنگی از محتوای بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: برگزاری شب خاطره انقلابی، سخنرانی سیاسی، مسابقات فرهنگی و ورزشی و پیاده‌روی از اهم برنامه‌هایی است که در تمام کانون‌های فرهنگی و هنری مدارس آبپخش اجرا می‌شود.

دهقانی عنوان کرد: دیدار با خانواده‌های معزز و محترم شهدا و غبارروبی گلزار شهدا با حضور هنرمندان آبپخشی از برنامه‌های مهمی است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال جاری در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش از برپایی نمایشگاه طراحی و ایستگاه نقاشی انقلاب در آبپخش خبر داد و اذعان داشت: با همکاری هنرمندان و فعالان عرصه هنرهای تجسمی شاهد برپایی نمایشگاه طراحی و ایستگاه نقاشی انقلاب در آبپخش خواهیم بود.

این مسئول اذعان داشت: حضور پرشور هنرمندان، انجمن‌های فرهنگی و هنری و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آبپخش در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن مهم‌ترین برنامه‌هایی است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش در سال‌ جاری در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/2451/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول