اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان انار:

هدف دولت ایجاد بستر تحقق اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان انار گفت: هدف دولت حمایت از کارآفرینان و فراهم شدن بستر تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است.

هدف دولت ایجاد بستر تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، مجید اعتمادی پیش از ظهر امروز در کارگروه اشتغال این شهرستان که پیرامون بررسی وضعیت اشتغال شهرستان و آمار به ثبت رسیده توسط دستگاه‌های اداری در سامانه رصد برگزار شد از مسئولان ادارات خواست تا اطلاعات دقیق خواسته شده را در سامانه رصد ثبت کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه برون‌رفت از مشکلات پیش روی کشور اظهار داشت: مسئله اقتصاد مقاومتی که از موضوعات مورد نظر مقام عظمای ولایت است در این برهه از زمان بهترین راهکار است.

اعتمادی به موضوعاتی از قبیل حمایت از تولید ایرانی، تشویق سرمایه‌داران به اشتغالزایی و روی آوردن به تولید، عدم استفاده از کارگران مهاجر و رونق بخشیدن به صنایع تبدیلی کشاورزی اشاره کرد و این موضوعات را از راهکارهای اشتغال‌زایی دانست.

وی با بیان اینکه دولت در راستای توسعه بخش کشاورزی، صنعت و ... تسهیلات خوبی را تخصیص داده است، گفت: هدف دولت حمایت از کارآفرینان و در نهایت فراهم شدن بستر تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است.

فرماندار انار با بیان اینکه نظام اسلامی ایران در معرض تهاجم جبهه کفر و استکبار است، عنوان کرد: در حال حاضر دشمنان به بنیه‌‌های اقتصادی ایران هجمه برده‌‌اند و ما باید به هر نحو ممکن دسیسه‌‌های دشمنان را خنثی کنیم.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول