اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی‌ ایران:

وضعیت شهرک‌های صنعتی نگران‌کننده است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با تاکید بر توجه بیشتر به صنعت گفت: با توجه ‌به وضعیت نگران کننده شهرک‌های صنعتی ‌در این راستا توجه و کار اساسی صورت گیرد.

وضعیت شهرک‌های صنعتی نگران‌کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،‌ احمد پورفلاح پیش از ظهر امروز در همایش هم اندیشی صنایع و معادن در کرمان اظهار داشت: ‌با توجه به شرایطی که بر واحدهای صنعتی کشور حاکم است، اتفاق عملی را که در سال تولید ملی انتظار داشتیم ‌در واحدهای صنعتی و معدنی رخ نداده است.

وی افزود: با وجود مشکلات مبتلا به بخش صنعت و معدن در مقاطع مختلف، مسئولیت این حوزه‌ها به خوبی انجام شده و با مشکلات داخلی و خارجی، بخش صنعت ما به طوری خوب کار کرد که مردم ما به مشکلات مشابه دوران جنگ تحمیلی دچار نشوند.

پورفلاح تصریح کرد: انتظار این است که در سال ‌ تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی بخش صنعت را دریابیم و با توجه ‌به وضعیت نگران کننده شهرک‌های صنعتی ‌در این راستا توجه و کار اساسی صورت گیرد.

حسین فتاحی‌ نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی در این همایش گفت: در کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی تلاش بی‌وقفه‌ای در راستای تحقق نامگذاری سال جاری صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به سفرهای استانی کمیسیون صنعت و معدن مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه تحریم‌ها علیه کشورمان تشدید شده، انتظار از مسئولان این است که بسیجی‌وار و جهادگونه کار کنند‌ تا بتوانیم بر تحریم‌ها فائق آییم.

فتاحی با اشاره به مشکلات نقدینگی واحدهای تولیدی و تسهیلات بانکی تصریح کرد: بانک‌ها در ارائه تسهیلات با واحدها همکاری کنند و مسئولان قضائی تلاش داشته باشند تا معوقات بانک‌ها برگشت داده شده و مردم در پرداخت معوقات همکاری کنند. ‌

انتهای پیام/80017/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول