اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس:

برنامه‌ریزی فوری مجلس در راستای اقتصاد مقاومتی ضروری است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: لازم است نمایندگان مجلس هر چه زودتر برنامه‌ریزی فوری در راستای اقتصاد مقاومتی داشته باشند و قانون‌های لازم زا در این زمینه تصویب کنند.

برنامه‌ریزی فوری مجلس در راستای اقتصاد مقاومتی ضروری است

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: من از مخالفان طرح اصلاح انتخابات، سئوال از رئیس‌جمهور و برخی موارد مطرح شده دیگر در مجلس بودم چرا که معتقدم در چنین شرایطی که مهم‌ترین مسئله کشور مسایل اقتصادی است طرح این موارد به صلاح کشور نبود.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی هرگونه قانونی که وقت مجلس را بگیرد نباید در اولویت‌های مجلس قرار بگیرد، افزود: به هر حال این مسئله اکنون تمام شده است اما با توجه به زمانی که تا انتخابات باقیمانده است باید دقت کنیم که دیگر چنین مسایلی که زمان زیادی از مسئولان می‌گیرد و گاهی به اختلاف تعبیر می‌شود به وجود نیاید.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لازم است نمایندگان مجلس هر چه زودتر برنامه‌ریزی فوری در راستای اقتصاد مقاومتی داشته باشند و برای غنی‌سازی این فرهنگ در جامعه از هم‌اکنون تمام قانون‌های ما در چارچوبی برگرفته از اقتصاد مقاومتی باشد.

وی ادامه داد: اکنون مسئله بستن بودجه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و لازم است دولت هر چه زودتر لایحه بودجه سال 92 را تقدیم مجلس کند چرا که تا پایان سال مدت زیادی نداریم و فرایند برنامه‌ریز و تصویب بودجه در مجلس نیز حداقل دو ماه به طول می‌انجامد.

حاجی دلیگانی تأکید کرد: از ابتدای سال آینده لازم است، قانون جدید بودجه اجرایی شود بنابر این هر چه زودتر باید این لایحه ارائه شود تا در زمان مناسب تصویب و از ابتدای سال برای دستگاه‌ها ملاک عمل باشد تا مجبور نشویم یک دوازدهم یا دو دوازدهم بودجه را تنظیم کنیم که به نفع کشور نیست.

انتهای پیام/63008/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول