اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس تاکید کرد

ضرورت توجه سیاسیون به دغدغه‌های رهبری در مورد انتخابات

خبرگزاری فارس: نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالان سیاسی و مسئولان باید به دغدغه‌های رهبری معظم انقلاب در مورد انتخابات پیش روی توجه ویژه داشته باشند.

ضرورت توجه سیاسیون به دغدغه‌های رهبری در مورد انتخابات

اسماعیل کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: نماد دموکراسی و مردم‌سالاری در هر جامعه‌ای برگزاری انتخابات آزاد و قانونمند و مردمی است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه طی سه دهه اخیر ده‌ها بار انتخابات در ایران برگزار شده و تمام این موارد در یک چارچوب قانونی و با حضور حداکثری مردم همراه بوده است.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتهاماتی که دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی به جمهوری اسلامی نسبت می‌دهند، گفت: به طور طبیعی وقتی عده‌ای مدعی می‌شوند که در ایران آزادی نیست، مخالف برگزاری انتخابات نیز هستند، چراکه صرف حضور مردم در پای صندوق‌های رای به این معنی است که تمام ادعاهای آنها دروغی بیش نیست.

کوثری تاکید کرد: بنابراین تلاش می‌کنند که یا در ایران انتخاباتی برگزار نشود و یا اگر قرار است رقابت در تاریخ مشخصی داشته باشیم، با ترفندهای مختلف به دنبال متشنج کردن فضای سیاسی کشور می‌روند.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی همانطور که رهبری عظیم‌ انقلاب اسلامی تاکید فرمودند، همه دلسوزان واقعی انقلاب باید هوشیار بوده و به صورتی رفتار نکنند که دشمنان ما از آن سوء استفاده کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این میان وظیفه فعالان عرصه سیاست، احزاب و گروه‌های سیاسی و مسئولان نسبت به اقشار دیگر مهم‌تر است و آنها باید فضا را به صورتی مدیریت کنند که دغدغه‌های رهبری معظم انقلاب به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

کوثری در پایان تاکید کرد: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آینده برای ایران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و طبیعی است که دشمنان نخواهند این رقابت سیاسی در فضایی آرام و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول