اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارزیابی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام

مجله جغرافیا و توسعه دانشگاه سیستان و بلوچستان برترین مجله جغرافیا در کشور شد

خبرگزاری فارس: مجله جغرافیا و توسعه دانشگاه سیستان و بلوچستان در ارزیابی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام برترین مجله جغرافیا در کشور شد

مجله جغرافیا و توسعه دانشگاه سیستان و بلوچستان برترین مجله جغرافیا در کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، مجله "جغرافیا و توسعه" طی سال‌های متوالی از بدو راه‌اندازی در سال 1382 تاکنون و با پیگیری‌های به‌عمل آمده و با همراهی و همگامی همکاران دانشگاهی در دانشگاه‌های سراسر کشور که با ارسال نتایج آخرین یافته‌های پژوهشی در زمینه‌های تخصصی جغرافیایی خود بر غنای آن افزوده‌اند از جایگاه علمی برجسته‌ای برخوردار شده است.

این مجله تاکنون در بین مجلات جغرافیایی کشور با ارزیابی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، پایگاه استنادی جهاد دانشگاهی (SID) و به لحاظ ضریب تاثیر (IF) تقریباً به طور مستمر رتبه اول را داشته است.

بر اساس آخرین ارزیابی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بررسی‌های تحلیلی ـ تطبیقی پایگاه استنادی (ISC) در نیمه دوم مهرماه 1391 مجله جغرافیا و توسعه از میان 27 مجله جغرافیایی همچنان حائز رتبه اول بوده و هست.

گفتنی است این مجله علمی از میان 889 مجله دارای رتبه علمی از کمیسیون نشریات وزارت علوم اعم از مجلات پزشکی، مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی دارای رتبه 12 ملّی است.

انتهای پیام/75005/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول