اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا با حضور مردم خداجو صورت می‌گیرد

قرائت زیارت بعید حضرت رسول (ص) در قرچک

خبرگزاری فارس: همزمان با سالروز رحلت پیامبر اعظم (ص) زیارت بعید حضرت رسول (ص) با حضور مردم مومن و خداجو در مصلای بزرگ قرچک برگزار می‌شود.

قرائت زیارت بعید حضرت رسول (ص) در قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با سالروز رحلت آخرین فرستاده الهی حضرت ختمی مرتبت محمد بن عبدالله (ص) و شهادت سبط اکبر امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) مراسم قرائت زیارت بعید حضرت رسول اکرم (ص) با حضور مسئولان محلی و مردم عزادار در محل مصلای نماز جمعه شهر قرچک از ساعت 11 صبح فردا برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش قرچک در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و هماهنگی‌های صورت گرفته توسط وزارت آموزش و پرورش این مراسم در سراسر کشور و همزمان در مصلاهای نماز جمعه برگزار می‌شود.

هوشنگ کولیوند گفت: هدف از برگزاری این برنامه، پاسخ به اهانت‌های صورت گرفته توسط دشمنان اسلام در ماه‌های اخیر به ساحت مقدس نبوی (ص) و اشاعه فرهنگ ناب محمدی (ص) در بین مسلمانان و جوانان است و تداوم اجرای این زیارت به همراه اجرای برنامه‌های مفید فرهنگی و دینی در ترویج سیره نبوی مؤثر خواهد بود. 

انتهای پیام/2462/ت10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول