اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان زنجان خبر داد

برگزاری زیارت از بعید حضرت رسول(ص) در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان گفت: به مناسبت رحلت پیامبر گرامی اسلام و همزمان با 28 ماه صفر، زیارت از بعید پیامبر عظیم‌الشان اسلام در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری زیارت از بعید حضرت رسول(ص) در زنجان

یحیی امیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: به مناسبت رحلت پیامبر گرامی اسلام ستاد گرامیداشت پیامبر اعظم(ص) برنامه‌های مختلفی را در استان برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه قرائت زیارت پیامبر اکرم(ص) قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته از برنامه‌های این ستاد است، افزود: اجرای برنامه عزاداری در میان نمازگزاران از دیگر برنامه‌های ستاد در زنجان محسوب می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه زیارت پیامبر گرامی اسلام روز پنج‌شنبه در همه ادارات استان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این برنامه ساعت هشت صبح در همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری زیارت از بعید پیامبر گرامی اسلام در برنامه‌های هیئت‌های مذهبی استان خبر داد و گفت: در شهرستان زنجان نیز این برنامه به صورت ویژه برگزار می‌شود.

امیری با بیان اینکه در سال‌جاری برنامه زیارت پیامبر گرامی اسلام با معنویت خاصی برگزار می‌شود، افزود: به دلیل هجمه‌های دشمنان علیه پیامبر گرامی اسلام برنامه‌های 28 صفر به صورت برجسته و با هدف تکریم شخصیت پیامبر گرامی اسلام برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت گرامیداشت جایگاه نبوت در جامعه تاکید کرد و گفت: مردم پایتخت شور و شعور حسینی برنامه‌های آخر ماه صفر را به صورت ویژه برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/73003/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول