اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 28 صفر صورت می‌گیرد

برگزاری زیارت ازبعید پیامبر (ص) در آبیک

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک از برگزاری زیارت ازبعید پیامبر (ص) در 20 مسجد شاخص و محوری این شهرستان در سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) خبر داد.

برگزاری زیارت ازبعید پیامبر (ص) در آبیک

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام (ص) بر گردن بشریت و به ویژه مسلمانان حق بزرگی دارند چرا که به عنوان آخرین پیامبر الهی، دینی را آورد که با فطرت انسان مطابقت دارد و همان طور که به معنویات اهمیت داده به مادیات نیز اهمیت داده است.

وی افزود: اسلام دارای قوانینی کامل است که می‌تواند پاسخگوی همه مسائل باشد و دارای مقرراتی است که تا روز قیامت می‌توانند آن را اجرا کرد.

این مسئول صداقت، عفت، شجاعت، سرسخت بودن با دشمن، فعال بودن، زاهد بودن و عارف بودن را از صفات پیامبر اکرم (ص) ذکر کرد و گفت: پیامبر اسلام (ص) دارای تمام صفات کمالیه بود، با اینکه جمع کردن بسیاری از صفات کمالیه کاری بسیار دشوار است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک تصریح کرد: اینکه خدا در آیه سه سوره مائده فرمود است که در این روز دین را بر شما کامل کردم و نعمت را بر شما تمام کردم و اسلام را پسندیدم برای شما بیانگر است که دین اسلام جامع‌الاطراف است و می‌تواند در هر زمان و مکانی پاسخگوی جامعه بشریت باشد.

تجمع هیئت‌های مذهبی در 28 صفر در مسجد ولی‌عصر (عج)

حسینی از تجمع بزرگ هیئت‌های مذهبی در روز جمعه 28 ماه صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و در مسجد ولی عصر (عج) شهر آبیک خبر داد و گفت: در این روز هیئت‌های مذهبی، روحانیون و مردم با تجمع در مسجد ولی‌عصر (عج) به عزاداری، سوگواری، سینه‌زنی و مداحی خواهند پرداخت.

عمل به دستورات قرآن کریم، بهترین پاسخ به اهانت‌کنندگان پیامبر (ص)

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک عمل به دستورات قرآن کریم و ائمه اطهار (ع) را بهترین پاسخ به اهانت‌کنندگان به پیامبر اکرم (ص) عنوان کرد و افزود: با توجه به اهانت به ساحت مقدس پیامبر خاتم (ص) مطلوب است که مردم در مراسم سوگواری پیامبر اکرم (ص) و اهل‌بیت (ع) حضوری پرشور و پررنگ داشته باشند.

حسینی با تأکید بر تبعیت آحاد جامعه از ولایت مطلقه فقیه بیان داشت: مردم باید در زندگی فردی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی از مقام معظم رهبری که از اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) الگو گرفته‌اند، اقتدا کنند.

این مسئول اضافه کرد: با تبعیت تمام آحاد جامعه از ولایت فقیه تمام توطئه‌ها، مقاصد شوم و نقشه‌های دشمنان خنثی شده و همواره در یأس و ناامیدی به سر خواهند برد.

انتهای پیام/77006/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول