اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا همزمان با سراسر کشور

زیارت حضرت رسول از بعید در شهرکرد قرائت می‎شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان شهرکرد از قرائت زیارت حضرت رسول اکرم (ص) همزمان با روز جمعه 28 صفر در اماکن مذهبی این شهرستان خبر داد.

زیارت حضرت رسول از بعید در شهرکرد قرائت می‎شود

یدالله گودرزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اعلام این خبر، اظهار داشت: هتاکی اخیر دشمنان اسلام  به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) خشم عمومی مسلمانان جهان را برانگیخت و دل انسان‌های آزاده را به درد آورد.

وی بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم زیارت حضرت رسول(ص) را در این شهر تاکید کرد و گفت: با توجه به این هتاکی‌های اخیر دشمن انتظار می رود برنامه‌های مربوط به رحلت جانگداز پیامبر رحمت در شکوه و عظمت خاصی برگزار شود.

گودرزی با بیان اینکه مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم باشکوه ارتحال نبی مکرم اسلام (ص) فراهم شده است، افزود: مراسم روز 28 صفر همراه با قرائت زیارت حضرت رسول (ص) از بعید ساعت 10 صبح روز جمعه در مصلای‌ها، مساجد، تکایا و امامزادگان شهرستان شهرکرد برگزار می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان شهرکرد خاطرنشان کرد: همچنین به همین مناسبت صبح روز چهارشنبه 26 صفر زیارت از بعید حضرت رسول (ص) در کلیه ادارات شهرستان قرائت شد.

گودرزی بر ضرورت تشکیل جلسات معرفتی پیرامون شناخت شخصیت نبی‌مکرم اسلام (ص) در ابعاد مختلف تاکید کرد و گفت: باید از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در راستای تبیین ابعاد شخصیت حضرت محمد (ص) در جامعه بهره گرفت.

وی تصریح کرد: مناسبت‌های دینی و مذهبی بهترین فرصتی است تا بتوان جوانان و نوجوانان جامعه را با فضایل و ویژگی‌های اخلاقی بزرگان دین آشنا کرد و از این طریق بتوان در مقابله با جنگ نرم دشمن خود را تجهیز کرد.

گودرزی خاطرنشان کرد: دین اسلام جامع‌ترین و کامل‌ترین دینی است که خداوند متعال به انسان‌ها ارزانی داشته و ما باید افتخار کنیم که در چنین جامعه و کشوری اسلامی به دنیا آمده‌ایم و در راستای نشر و گسترش این دین متعالی اهتمام ویژه‌ای به کار گیریم.

انتهای پیام/68004/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول