اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

زنگ هوای پاک در مدرسه‌های نور نواخته شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته محیط زیست زنگ هوای پاک در مدارس شهرستان نور نواخته شد.

زنگ هوای پاک در مدرسه‌های نور نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام عبدالرحمان باقرزاده صبح امروز در مراسم زنگ هوای پاک که با حضور مسئولان شهرستانی در مدرسه ابتدایی شاهد دختران شهر نور برگزار شد، بیان داشت: خداوند نعمت‌های فراوان و بزرگ مادی و معنوی را به ما داده که تا از دست ندادیم قدرشان را نمی‌دانیم.

امام جمعه نور زندگی، پدر و مادر، سلامتی، هوای پاک را از نعمت‌های خداوند برشمرد و اظهار داشت: وقتی ما این نعمت‌ها را از دست دادیم تازه متوجه وجود و اهمیت آن می‌شویم.

باقرزاده تصریح کرد: غذای سالم، ورزش، تنفس در هوای پاک سلامتی انسان را تضمین می‌کند و ما باید این نعمات را برای استفاده دیگران و آیندگان حفظ کنیم.

امام جمعه نور ابراز داشت: هوای پاک و سالم نعمتی است که اکنون بیشتر ساکنان شهرهای بزرگ و آلوده متوجه اهمیت آن شدند و قدرش را بهتر از بقیه می‌شناسند، زیرا تنفس برای آنان سخت و عذاب‌آور است و همراه با نفس کشیدن انواع امراض و آلودگی را به بدن خود وارد می‌کنند که نتیجه‌ای جز بیماری و هزینه‌های جانبی و کوتاهی عمر ندارد.

وی افزود: هوای سالم نعمت بسیار بزرگی است که خداوند در شمال کشور نصیب مردم ما کرده و همه ما مسئولیم و وظیفه داریم آن را حفظ کنیم و اجازه ندهیم تا آلوده شود.

حجت‌الاسلام باقرزاده ریختن زباله، آلوده کردن هوا با دود خودروها، از بین بردن جنگل و فضای سبز را موجب آلوده کردن هوای پاک ذکر کرد و تاکید کرد: همه مسئولیم تا نگذاریم این نعمت پاک الهی آلوده و زیان‌آور شود.

در این مراسم شرکت‌کنندگان از نمایشگاه نقاشی هوای پاک که توسط دانش‌آموزان مقاطع مختلف این مدرسه به تصویر کشیده و برپا بود دیدن کردند و به نفرات برتر نیز هدایایی اهداء شد.

به گزارش فارس مراسم زنگ هوای پاک در مدارس شهرستان و بخش‌های چمستان و بلده نیز با برنامه‌های متنوع و سخنرانی برگزار و این زنگ در تمامی مدارس به صدا درآمد.

انتهای پیام/2296/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول