اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زاهدان:

مدیران شهرداری زاهدان در صدد حذف واژه محرومیت از سیستان و بلوچستان هستند

خبرگزاری فارس: شهردار زاهدان گفت: مدیران شهرداری زاهدان در تلاش هستند تا واژه محرومیت را از استان سیستان و بلوچستان حذف کنند.

مدیران شهرداری زاهدان در صدد حذف واژه محرومیت از سیستان و بلوچستان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، اسماعیل حسین‌زهی ظهر امروز در مراسم افتتاح نخستین موزه حیات وحش سیار در مدرسه دخترانه شهید مزاری زاهدان با حضور استاندار و دیگر مسئولان اجرایی استان اظهار داشت: این موزه برای نخستین بار در کشور افتتاح می‌شود و جای بسی خرسندی است که مدیران شهرداری زاهدان با تفکر خدمتگزاری در پی حذف واژه محرومیت از این استان هستند.

وی افزود: سازمان اتوبوسرانی زاهدان با همکاری اداره‌کل محیط زیست سیستان و بلوچستان و سازمان‌های مردم‌نهاد با راه‌اندازی اتوبوس موزه حیات وحش سیار برای نخستین بار در کشور، گامی مؤثر برای آموزش و شناخت دانش‌آموزان برداشته است.

شهردار زاهدان بیان داشت: اتوبوس مگاترانس با طول 15 متر و 15 غرفه، فضایی را برای تاکسیدرمی جانوران بومی استان اختصاص داده است.

حسین‌زهی همچنین از افتتاح پروژه‌های دهه فجر شهرداری زاهدان خبر داد و گفت: تلاش‌های خوبی انجام شده و امیدواریم به زودی در ایام مبارک دهه فجر با افتتاح پروژه‌ها، خدمات بیشتری را به شهروندان ارائه دهیم.

وی بیان کرد: این موزه با همکاری سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری زاهدان و اداره‌کل حفاظت محیط زیست انجام گرفته است.

شهردار زاهدان ادامه داد: در موزه سیار نمونه‌های تاکسیدرمی شده از حیوانات بومی استان از قبیل تمساح پوزه کوتاه (گاندو)، خرس سیاه، سنجاب بلوچی، لاک پشت دریایی و نمونه‌هایی از درختان کهنسال مانند درخت سرو زرین با قدمت 1200 سال و انجیر معابد وجود دارد.

انتهای پیام/75002/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول