اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان خبر داد

برگزاری دوره‌های پیشگیری از اعتیاد برای مددجویان زنجانی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان از برگزاری دوره‌های پیشگیری از اعتیاد برای مددجویان زنجانی خبر داد.

برگزاری دوره‌های پیشگیری از اعتیاد برای مددجویان زنجانی

علی نجفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد زنجان به منظور ارتقای سطح آگاهی خانواده‌های زیر پوشش این نهاد دوره‌های مختلفی را در طول سال برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های کمیته امداد به صورت آموزشی و به صورت گروهی و یا به صورت توجیه فردی مددجویان صورت می‌گیرد، اضافه کرد: کمیته امداد تلاش می‌کند، با برگزاری این دوره‌ها نسبت به افزایش سطح آگاهی مددجویان در بحث اجتماعی و همچنین در زندگی فردی مددجویان اقدام کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه یکی از دوره‌هایی که به صورت مستمر توسط کمیته امداد برگزار می‌شود، دوره‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد است، اضافه کرد: این دوره آموزشی به صورت مجزا و برای گروه‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مطالبی که در این دوره‌ها ارائه می‌شود، نسبت به وضعیت، شرایط و سن مددجویان بوده و سعی می‌شود، موضوعات آموزشی مطابق با موقعیت مددجویان باشد.

نجفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اغلب دوره‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد برای زنان سرپرست خانوار برگزار می‌شود، اضافه کرد: به علت اینکه این گروه دارای فرزندان نوجوان در معرض خطر هستند، از همین رو بیشتر دوره‌های آموزشی برای آنها برگزار و آگاه‌سازی لازم در خصوص موضوع اعتیاد برای آنها تبیین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نوعروسان جوان نیز از جمله گروه‌های هدف کمیته امداد در زمینه آگاه‌سازی در بحث اعتیاد هستند، افزود: اخیراً یک دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد برای 55 نفر از نوعروسان و خانواده‌ آنها برگزار شده و در خصوص موضوع اعتیاد آگاه‌سازی لازم صورت گرفته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان تصریح کرد: در این دوره در خصوص نحوه شناسایی فرد معتاد و همچنین شناسایی انواع مواد مخدر از جمله قرص‌های روان‌گردان مطالب مورد نیاز به این گروه آموزش داده شده است.

انتهای پیام/73005/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول