اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان تاکید کرد

جذب کامل اعتبارات اوراق مشارکت فاضلاب خوزستان تا سال آینده

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان استفاده از منابع حاصل از فروش اوراق مشارکت را فرصتی تاریخی برای استان خواند و بر جذب کامل اعتبارات مرحله دوم فروش اوراق مشارکت در سال آینده تاکید کرد.

جذب کامل اعتبارات اوراق مشارکت فاضلاب خوزستان تا سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، سیدجعفر حجازی با بیان اینکه در دولت نهم و دهم کارهای بزرگی از جمله اجرای طرح فاضلاب در استان اجرا شده است، اظهار کرد: یکی از معضلات اصلی استان خصوصاً در شهرهای جنوبی استان معضل فاضلاب بود که با عنایت دولت هم اکنون عملیات اجرایی احداث شبکه فاضلاب 16 شهر استان با استفاده از منابع حاصل از فروش اوراق مشارکت آغاز شده است.

وی استفاده از منابع حاصل از فروش اوراق مشارکت را فرصتی تاریخی برای استان خواند و بر جذب کامل اعتبارات مرحله دوم فروش اوراق مشارکت در سال آینده تاکید کرد.

استاندار خوزستان همچنین خواستار آغاز عملیات اجرایی تصفیه‌خانه‌های فاضلاب از محل فاینانس بین‌المللی حداکثر تا پایان سال جاری و اصلاح شبکه‌های آب شهرهای استان همزمان با اجرای شبکه فاضلاب از محل اعتبار اوراق شد.

وی در ادامه با تاکید بر اجرای کامل و منظم طرح‌های فاضلاب، انحراف پیش آمده در اجرای این طرح‌ها از برنامه، زمانبندی را قابل جبران دانست و گفت: عقب ماندگی به هیچ‌وجه قابل قبول نیست و باید تلاش شود با سرعت عمل بیشتر ظرف یک ماه آینده ضمن جبران عقب افتادگی موجود حتی از برنامه زمانبندی نیز جلوتر رفت.

حجازی با قدردانی از پویا و صنیعی‌نژاد، مدیرعامل سابق و فعلی شرکت آبفای استان خوزستان و سایر عوامل اجرایی این طرح خاطرنشان کرد: تا پایان دولت دهم بخش اعظم این طرح‌ها به سرانجام می‌رسد و در راستای تحقق این هدف، استانداری و حوزه معاونت عمرانی به‌طور خاص هماهنگی لازم بین بخش‌ها را وظیفه خود می‌دانند.

گفتنی است در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت آبفای استان خوزستان به ارائه گزارشی از وضعیت موجود پروژه‌های فاضلاب پرداخت. 

انتهای پیام/72001/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول