اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس خبر داد

افتتاح 22 پروژه عمرانی سلماس در دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: دهه فجر امسال 22 پروژه عمرانی در سلماس به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 22 پروژه عمرانی سلماس در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، مرتضی نظری ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر که در سالن جلسات فرمانداری سلماس برگزار شد، اظهار داشت: 22 پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف در سلماس در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

وی با بیان اینکه باید برنامه‌های دهه فجر پربارتر از هر سال برگزار شود، تصریح کرد: برگزاری هر چه پربارتر این برنامه‌ها سبب می‌شود تا جوانان بیشتر از این با ارزش‌های انقلابی آشنا شوند.

نظری با اشاره به مهم‌ترین طرح‌هایی که در دهه فجر امسال در سلماس به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: افتتاح مساکن مهر، مساکن مددجویی، طرح‌های توسعه کشاورزی و پروژه‌های راه‌سازی هستند.

این مسئول با اشاره به اعتبار هزینه شده در این زمینه، خاطر نشان کرد: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها 120 میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار سلماس ادامه داد: علاوه بر این برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و علمی در ایام گرامیداشت دهه فجر در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی در این زمینه متذکر شد: دستگاه‌های اجرایی نیز می‌توانند برای هر چه پربارتر برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر برنامه‌های خود را در بخش‌های مختلف ارائه دهند.

نظری دعوت از جوانان برای مشارکت در این برنامه‌ها را مورد تاکید قرار داد و اذعان داشت: در این صورت می‌توانیم بیش از این جوانان را وارد مباحث انقلابی کنیم.

انتهای پیام/61001/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول