اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول موسسات آموزش عالی آزاد شیراز خبر داد

برخورد قانونی با موسسات آموزش عالی غیرمجاز در فارس

خبرگزاری فارس: مسئول موسسات آموزش عالی آزاد شیراز گفت: تعدادی موسسه غیرمجاز آموزش عالی در سطح این استان فعالیت می‌کنند که با همکاری موثر اداره نظارت بر اماکن عمومی فارس برخورد قانونی با آنها صورت می‌گیرد.

برخورد قانونی با موسسات آموزش عالی غیرمجاز در فارس

فرهاد ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: مرکز آموزش‌های عالی آزاد و آموزش‌های خاص بر اساس ابلاغیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کار خود را در دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز کرد.

وی افزود: اساس فعالیت این مرکز مبتنی بر مدیریت و ساماندهی موسسات آموزش عالی آزاد کشور و همچنین اجرای آموزش‌های غیرحضوری است.

مسئول موسسات آموزش عالی آزاد شیراز اضافه کرد: سازمان مرکزی این دانشگاه نیز طی ابلاغیه‌ای تفویض اختیار مدیریت و نظارت بر تمام موسسات آموزش عالی آزاد شیراز و استان فارس را به دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی واگذار کرد.

ایزدی ادامه داد: وظیفه اصلی دفتر آموزش‌های عالی آزاد و آموزش‌های خاص استان فارس ساماندهی و جهت‌دهی به چرخه علمی، مهارت‌آموزی، فناوری و نوآوری‌ها از طریق آموزش‌های تکمیلی بین سطوح اعم از کوتاه مدت و تک پودمان‌های تخصصی و همین طور مهندسی حرفه‌ای است.

این مسئول در ادامه گفت: این دفتر در راستای سوق دادن تمام موسسات آموزش عالی آزاد شیراز و استان فارس برای رسیدن به اهداف عنوان شده برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت انجام داده است.

ایزدی با بیان این که تمام آموزش‌های عالی باید توسط موسسات آموزش عالی آزاد که دارای مجوز موقت و یا قطعی از دانشگاه جامع علمی کاربردی و یا پیش از آن از وزارت علوم هستند، صورت گیرد، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده و گزارشات واصله تعدادی موسسه غیرمجاز در سطح این استان فعالیت می‌کنند که با همکاری موثر اداره نظارت بر اماکن عمومی فارس برخورد قانونی با آنها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/2448/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول