اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین شورای هماهنگی مواد مخدر خراسان شمالی مطرح کرد

ترویج فرهنگ پیشگیری از اعتیاد در محیط‌های آموزش و اداری

خبرگزاری فارس: جانشین شورای هماهنگی مبارزه مواد مخدر خراسان شمالی ترویج فرهنگ پیشگیری از اعتیاد در محیط‌های مختلف به ویژه مراکز آموزش و اداری را از رویکردهای این شورای اعلام کرد.

ترویج فرهنگ پیشگیری از اعتیاد در محیط‌های آموزش و اداری

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا یزدان پناه صبح امروز در نشست با کارشناسان اجتماعی دستگاه‌ها اظهار کرد: برگزاری نشست‌های پیشگیری از اعتیاد در محیط‌های مختلف می‌توان باعث جلوگیری از ناهنجاری‌ها و تحرک و نشاط اجتماعی را در جامعه موجب شود.

وی با تاکید بر اینکه اکثر ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی با موضوع اعتیاد گره خورده است، تصریح کرد: بی‌تردید با آگاهی مردم نسبت به معضل اعتیاد از تخلفات، جرایم و پیامدهای آن می‌تواند در کنترل بزهکاری در جامعه تاثیر داشته باشد.

یزدان پناه در عین حال گسترش فرهنگ پیشگیری از اعتیاد در جامعه را هم افزایی و تعامل دستگاه‌های مختلف اجرایی و مردم خواند.

وی گفت: نقش بسیج در پیشبرد این طرح و همچنین هیئت امنای مساجد در مبارزه با پدیده خانمان سوز اعتیاد بسیار مهم است.

مسئول دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی همچنین از دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها خواست تا در سطح روستاها مردم را نسبت به مضرات و خطرات مصرف مواد مخدر آگاه نمایند.

جانشین شورای هماهنگی مبارزه مواد مخدر خراسان شمالی با بیان اینکه امروزه موضوع مواد مخدر و اعتیاد به عنوان یک مشکل جهانی بشریت را مورد تهدید جدی قرار داده است ادامه داد:  متأسفانه تغییر شکل و محتوای مواد مخدر از سنتی به صنعتی بحث مبارزه با این مواد خانمان‌سوز را حساس و مشکل‌تر کرده است.

وی گفت: از این رو باید همه مردم و مسئولان باید با احساس وظیفه در قبال جامعه و جوانان با برنامه ریزی و ارائه راهکارهای مناسب با این پدید شوم که بلیه قرن نام گرفته مبارزه کنند.

به گزارش فارس، بر اساس آمار 60 درصد از زندانی‌های خراسان شمالی مرتبط با مواد مخدر هستند.

انتهای پیام/63002/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول