اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 10 روز آینده

اردوگاه اجباری ترک اعتیاد در همدان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان از راه‌اندازی اردوگاه اجباری ترک اعتیاد در همدان خبر داد و گفت: این اردوگاه تا 10 روز آینده راه‌اندازی می‌شود.

اردوگاه اجباری ترک اعتیاد در همدان راه‌اندازی می‌شود

علی‌اکبر فامیل‌کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه اقدامات خوبی در سطح استان در ارتباط با مقابله با مواد‌مخدر انجام شده است، اظهار داشت: توجه همه‌جانبه در امر مبارزه با مواد مخدر از موضوعاتی است که مورد توجه صاحب‌نظران قرار گرفته که در همین راستا همدان عملکرد خوبی داشته است.

وی ادامه داد: مبارزه با مواد مخدر، عزم و اراده ملی را می‌طلبد که در این راستا در سه حوزه پیشگیری، مقابله و درمان برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته و در حال اجرا است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه در حوزه مقابله و برخورد با مواد مخدر اقدامات خوبی صورت گرفته است، ادامه داد: در حوزه پیشگیری نیز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اتفاقات خوبی را در سطح استان شاهد بوده‌ایم.

وی از جمع‌‌آوری کارتن‌خواب‌ها در همدان خبر داد و اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته می‌توان گفت در حال حاضر تمام کارتن‌خواب‌ها جمع‌آوری شده‌اند.

فامیل‌کریمی ادامه داد: باید شرایطی در جامعه ایجاد شود که معتادان پس از ترک، خودباوری خود را برای حضور مجدد در جامعه به دست بیاورند که این مستلزم اقدامات اساسی و همکاری مردم و مسئولان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در شهر همدان دو گرمخانه ویژه زنان و مردان فعال است، ادامه داد: روزانه به طور میانگین 25 تا 30 نفر در این مناطق خدمات دریافت می‌کنند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با اشاره به راه‌اندازی یک مرکز کاهش آسیب‌های جدی ویژه زنان، در پایان سخنانش اظهار داشت: اردوگاه اجباری ترک اعتیاد در همدان نیز ساخته شده که تا 10 روز آینده راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/89002/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول