اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان خبر داد

آمادگی بسیج برای مبارزه با اعتیاد در جامعه

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بسیج از آمادگی لازم برای همکاری در زمینه پیشگیری از گسترش اعتیاد در جامعه برخوردار است.

آمادگی بسیج برای مبارزه با اعتیاد در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ذبیح‌الله بابایی در جلسه کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، اظهار کرد: سازمان بسیج استان آمادگی خود را برای همکاری با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان اعلام می‌کند.

وی با بیان اینکه بسیج بهترین و کارآمدترین نیرو برای مقابله با گسترش مواد مخدر در جامعه است، افزود: بسیج همواره در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده و خدمات شایانی را به نظام جمهوری اسلامی ارائه کرده است.

*بسیج منشا خدمات مختلف به جامعه محسوب می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه بسیج نیروی فعال در عرصه‌های مختلف محسوب می‌شود، افزود: تاکنون خدمات شایسته‌ای از سوی این نیرو در جامعه عرضه شده است.

وی با بیان اینکه بسیج همواره برای حفظ دستاوردهای نظام در صحنه حضور داشته است، خاطرنشان کرد: بسیج حافظ ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی است.

*برگزاری جلسات تخصصی در زمینه پیشگیری از مواد مخدر

بابایی بر ضرورت برگزاری جلسات کارشناسی و تخصصی در خصوص پیشگیری از مواد مخدر تاکید کرد و گفت: بسیج آماده فعالیت در حوزه‌های پیشنهادی استان در این زمینه است.

همچنین مدیر یکی از آموزشگاه‌های منطقه بیسیم نیز در ادامه این جلسه با اشاره به معضلات و مشکلات دانش‌آموزانی که در خانواده‌های آنها معضل اعتیاد وجود دارد، افزود: خانواده‌های واقع در این منطقه با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

*دانش‌آموزان بیسیمی با مشکلات اجتماعی دست به گریبانند

رضایی ادامه داد: نوجوانان و جوانان این منطقه با مشکلات اجتماعی دست به گریبانند که خانواده‌های آنان به وجود آوردند.

 

وی با بیان اینکه بسیاری از این دانش‌آموزان دارای استعدادهای درخشان در عرصه‌های ورزشی و فرهنگی هستند، افزود: به دلیل نداشتن شرایط لازم خانوادگی، این دانش‌آموزان نمی‌توانند توانایی‌های خود را شکوفا کنند.

این مدیر مدرسه بر ضرورت رفع مشکلات دانش‌آموزان تاکید کرد و گفت: باید این دانش‌آموزان با ارائه آموزش‌های لازم از اعتیاد دور بمانند.

انتهای پیام/73003/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول