اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی زنجان تاکید کرد

تولیدات سفارشی مورد توجه همکاری کشاورزی زنجان و اوگاندا

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی زنجان با تاکید بر همکاری کشاورزی زنجان و اوگاندا گفت: تولیدات سفارشی مورد توجه همکاری کشاورزی زنجان و اوگاندا است.

تولیدات سفارشی مورد توجه همکاری کشاورزی زنجان و اوگاندا

 حجت‏الله قصابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ظرفیت‏های کشاورزی اوگاندا برای فعالیت مناسب است و جذابیت لازم برای حضور در این کشور وجود دارد.

وی خاک مناسب کشور اوگاندا را مورد تاکید قرار داد و افزود: آب و هوای مناسب در کنار آب کافی جذابیت‏های کشاورزی اوگاندا را افزایش داده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی زنجان به ارائه تسهیلات خرید تراکتور به افراد فاقد زمین اشاره کرد و افزود: وقتی این تسهیلات به افراد فاقد زمین داده می‌شود با اخذ گواهی‌نامه این افراد تبدیل به راننده‌ای حرفه‌ای برای انجام خدمات مکانیزاسیون به افراد دیگر می‌شوند.

وی با تاکید بر توجه به این موضوع گفت: در ارائه تسهیلات باید دقت کافی صورت گیرد.

قصابی به تسهیلات خرید تراکتور برای افراد دارای زمین اشاره کرد و یادآور شد: وقتی این تسهیلات به افراد دارای زمین اعطا می‌شود، وسیله‌ای برای کشت و کار می‌شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی زنجان اشاره به استعداد بالقوه استان در بخش زراعت، اظهار داشت: باید توجه بیشتری به بخش زراعت در شهرستان زنجان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه کشاورزی بدون ماشین‌آلات صرفه اقتصادی ندارد، افزود: عدم اعطای تسهیلات خرید تراکتور به برخی کشاورزان دارای زمین تبدیل به معضلی برای این افراد شده است.

قصابی ظرفیت توسعه کشاورزی در شهرستان زنجان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: توجه به توسعه بخش کشاورزی در شهرستان زنجان نیازمند تعامل و همفکری است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی زنجان توجه به ظرفیت‏های علمی سازمان نظام کشاورزی را خواستار شد و ادامه داد: متخصصین مجربی با سازمان همکاری دارند.

انتهای پیام/73002/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول