اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مطرح کرد

بهره‌گیری از ابزار فرهنگی برای مقابله با تهدیدات نرم دشمن

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی و تهدیدات نرم دشمنان که برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کنند باید از ابزار فرهنگی بهره بگیریم.

بهره‌گیری از ابزار فرهنگی برای مقابله با تهدیدات نرم دشمن

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا حیدری ظهر امروز در دیدار با مسئولان فرهنگی دانشگاه با اشاره به اهمیت برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه‌ اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی بوده و در عرصه آموزش هم باید به مسئله فرهنگی توجه ویژه کرد.

وی افزود: دشمن برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی ما از حربه‌های مختلف فرهنگ هم استفاده می‌کند و ما در بخش آموزش و دانشگاه باید هوشیار باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: امروز دشمنان به جای حمله نظامی از هجمه‌های فرهنگی و ابزار جنگ نرم استفاده می‌کنند و برای مقابله با این هجمه‌ها باید از ابزارهای فرهنگی بهره‌ برد.

وی بیان داشت: شیوه‌های نوینی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پیش گرفته شده که امید است با به کارگیری این شیوه‌ها شاهد ارتقای برنامه‌های فرهنگی در راستای منویات مقام معظم رهبری و در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان باشیم.

حیدری با تشکر از دست‌اندرکاران برنامه‌های فرهنگی دانشگاه اظهار داشت: در بحث اساتید که الگوهای مناسب برای دانشجویان و کارکنان هستند باید برنامه‌های فرهنگی خوبی داشته باشیم.

دبیر کمیته اجرایی برنامه‌های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: با الطاف خداوند و درایت ریاست دانشگاه و همکاری فعالان فرهنگی، تشکل‌های فرهنگی دانشگاه تجمیع شده و برنامه‌های خوبی تاکنون به اجرا درآمده است.

سعید راویان افزود: افرادی که در کمیته اجرایی برنامه‌های فرهنگی دانشگاه فعالیت می‌کنند به رغم داشتن مشغله‌های کاری با دلسوزی و احساس مسئولیت در جهت ارتقای برنامه‌های فرهنگی دانشگاه تلاش می‌کنند و باید این افراد از ناحیه مسئولان دانشگاه مورد حمایت قرار گیرند.

وی بیان داشت: برنامه‌های تأثیرگذار و متنوع فرهنگی در کمیته اجرایی تدوین و به تصویب رسیده که در صورت تأمین اعتبار به شکل مطلوبی برگزار خواهد شد.

مشاور فرهنگی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: باید برنامه‌های فرهنگی درازمدت و به نحو مطلوب در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اجرا شود.

حجت‌الاسلام مجتبی احمدی افزود: اعضای کمیته اجرایی برنامه‌های فرهنگی دانشگاه، به رغم مشغله‌های فراوان فعالیت‌ در عرصه‌های فرهنگی را برای خود یک عبادت می‌دانند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های خوبی از جمله همایش زندگی به سبک روح‌الله، همایش در پرتو آفتاب ولایت و اعیاد غدیر در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به اجرا درآمد که از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار بود.

مشاور فرهنگی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: به‌زودی نمازخانه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به مسجد تبدیل می‌شود و این مسجد به یک پایگاه فرهنگی برای برنامه‌های دینی و تبلیغی تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/66007/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول