اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد

برپایی نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی در ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر در ارومیه برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی جدیدی ظهر امروز در جلسه کمیته دهه فجر نهادها و سازمان‌ها که در سالن جلسات شماره 4 استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: این نمایشگاه در ایام دهه فجر با هدف اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم برپا می‌شود که امیدوار هستیم استقبال خوبی از آن به عمل آورند.

وی تصریح کرد: برپایی کارگاه‌ آموزشی مربیان و دانش‌آموزان در یکی از مدارس، اجرای برنامه‌های ارائه مشاوره، برپایی مسابقات نقاشی و انشاءنویسی در مدارس، دیدار با امام جمعه، برپایی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای 8 سال جنگ تحمیلی از جمله سایر برنامه‌های تدارک یافته این مجموعه قلمداد می‌شود.

وی برپایی رژه موتورسواران، پخش سرود ملی و سرود" ای امام" در میدان‌های شهر، برپایی ایستگاه صلواتی را از جمله سایر برنامه‌های فرماندهی انتظامی استان عنوان کرد و افزود: این برنامه‌ها با حضور اقشار مختلف جامعه، جوانان و ... رونق، حال و هوای دیگری پیدا می‌کند پیش‌بینی می‌شود مانند سال‌های گذشته با حضور حداکثری مردم روبه‌رو شویم.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه برنامه‌های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی متفاوتی برای دهه فجر تدارک دیده شده است، ادامه داد: دهه فجر یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین اعیاد ملی کشورمان قلمداد می‌شود بنابراین همه پرسنل و نهادهای مختلف برای گرامیداشت آن تلاش می‌کنند.

جدیدی با بیان اینکه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران از جایگاه رفیعی در جامعه ما برخوردار هستند خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و جان‌فشانی جوانان دهه 50 به پیروزی رسیده است بنابراین در این ایام باید برای تقدیر و قدردانی از خانواده آنها مبادرت شود.

انتهای پیام/61002/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول