اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ابهر تأکید کرد

لزوم استفاده از ظرفیت علما در اطلاع‌رسانی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: باید از ظرفیت علما و روحانیون به منظور اطلاع‌رسانی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده شود.

لزوم استفاده از ظرفیت علما در اطلاع‌رسانی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نورالدین رفیعی ظهر امروز در نشست مشترک ائمه جمعه، فرمانداران و فرماندهان استان، معاونین استاندار و استاندار زنجان اظهار داشت: نمایشگاه‏های مختلفی همزمان با ایام مبارک دهه فجر در استان زنجان برگزار می‏شود.

وی با اشاره به اینکه همراهی و همدلی با مردم یکی از رویکردها و محورهای فعالیت‏های وی است، ادامه داد: برخی از عناصر با دامن‎زنی بر شرایط، سعی در تشدید وضعیت کنونی دارند.

فرماندار شهرستان ابهر با تأکید بر اینکه باید عملکرد 34 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تهیه شود، تصریح کرد: این عملکرد به شیوه‏های گوناگونی باید به مردم اطلاع‌رسانی شود.

* ارائه آمار و اطلاعات توسط علما

وی با بیان اینکه باید آمار، اطلاعات و نتیجه تلاش دستگاه‏ها در اختیار علما و روحانیون قرار گیرد، اضافه کرد: تبلیغ این آمار توسط علما نقش مهمی در جامعه دارد.

رفیعی حضور مدیران در مساجد و محلات را گام دیگری به منظور همراهی با مردم برشمرد و یادآور شد: این امر در ایام دهه فجر سبب دلگرمی مردم می‏شود.

 

*حضور مدیران در روستاهای پر جمعیت استان

وی عنوان کرد: حضور در روستاهای پرجمعیت و پرداختن به مسائل آنها نیز در ایام دهه فجر سال جاری در دستور کار مدیران اجرایی استان زنجان قرار گیرد.

انتهای پیام/73006/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول