اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته بانوان فرمانداری آبادان خبر داد

اجرای طرح امر به معروف و نهی از منکر در 6 دستگاه اجرایی آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته بانوان فرمانداری آبادان گفت: طرح احیای امر به معروف و نهی از منکر در شش دستگاه اجرایی آبادان اجرا شد.

اجرای طرح امر به معروف و نهی از منکر در 6 دستگاه اجرایی آبادان

مهساسادات محسنی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: طرح احیای امر به معروف و نهی از منکر در نهادهای اجرایی، مراکز مذهبی و پایگا‌ه‌های مختلف شهرستان آبادان اجرایی شده است.

وی افزود: در همین راستا شش ارگان اجرایی شهرستان مانند شهرداری، دانشگاه و فرمانداری زیر پوشش این طرح قرار گرفته و برنامه‌های متعددی در شش اداره برای طرح احیای امر به معروف و نهی از منکر اجرایی شده است.

رئیس کمیته بانوان فرمانداری شهرستان آبادان ادامه داد: همچنین برای سه پایگاه مختلف با همکاری مراکز مذهبی و اساتید حوزه‌ طرح فوق اجرایی شده است.

وی با اشاره به نحوه آموزش طرح احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت:‌ کتاب‌های آموزشی در این راستا از سوی کمیته بانوان فرمانداری شهرستان تهیه شده و در اختیار اساتید قرار داده می‌شود.

محسنی‌فر اضافه کرد: اساتید بعد از مطالعه کتاب‌های فوق و دریافت آموزش‌های لازم این مطالب را برای افراد در ارگان‌ها و پایگاه‌‌های ذکر شده تدریس می‌کنند.

وی در پایان گفت: کمیته بانوان فرمانداری منطقه با اجرای طرح احیای امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان آبادان در راستای مبارزه با جنگ نرم و رسیدن هر چه بیشتر به اهداف والای حجاب و عفاف در جامعه گام برمی‌دارد.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول