اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 28 میلیون ریال کمک مردمی برای آزادسازی زندانیان در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از جمع‌آوری 28 میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح آزادسازی زندانیان در خانه انفاق زنجان خبر داد.

جمع‌آوری 28 میلیون ریال کمک مردمی برای آزادسازی زندانیان در زنجان

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به ارائه گزارشی از مبالغ کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان در 10 ماهه امسال پرداخت.

وی با اشاره به جمع‌آوری 22 میلیون و 517 هزار ریال نذورات مردمی در قالب طرح احسان حسینی اضافه کرد: این طرح در ماه محرم و صفر اجرایی شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان همچنین با اشاره به جمع‌آوری 14 میلیون و 630 هزار و 500 ریال کمک مردمی در قالب طرح کوثر افزود: این طرح نیز به منظور تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند اجرا شد.

وی در ادامه به جمع‌آوری 16 میلیون و 795 هزار یال کمک مردمی در قالب طرح محسنین نیز اشاره داشت و گفت: در قالب اجرای این طرح 25 حامی جذب و 30 فرزند واگذار شده است.

حسنلو در بخش دیگری از سخنان خود به جمع‌آوری مبلغ یک میلیون و 634 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح رضوان، جهت ساخت مسکن برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد نیز اشاره داشت و گفت: همچنین در قالب طرح ماعون نیز 80 هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.

وی در پایان با تقدیر از همکاری مردم استان زنجان در اجرای طرح‌های مشارکتی مختلف در خانه انفاق زنجان گفت: امدادگران خانه انفاق همه روزه در دو نوبت صبح و بعدازظهر آماده دریافت کمک‌های مردمی در قالب طرح‌های مشارکتی مختلف هستند.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول