اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همراه با کاهش دما

خوزستان این هفته بارانی‌ست / عدم تردد شناورهای صیادی در خلیج فارس

خبرگزاری فارس: اهواز، آبادان، خرمشهر، هندیجان، بهبهان و ... که دو روز گذشته باران‌های مستمر و با شدت و ضعفی را تماشاگر بودند در هفته جاری نیز انتظار رحمت الهی را می‌کشند.

خوزستان این هفته بارانی‌ست /  عدم تردد شناورهای صیادی در خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، پس از گذراندن چند روز تقریبا آفتابی و گرم که برای شهروندان روزهای بهاری را تداعی می‌کرد بار دیگر بارش‌های باران سرما را به شهرهای خوزستان بازگرداند.

اهواز، آبادان، خرمشهر، هندیجان، بهبهان و ... که دو روز گذشته باران‌های مستمر و با شدت و ضعفی را تماشاگر بودند در هفته جاری نیز انتظار رحمت الهی را می‌کشند.

*احتمال رگبار و بارش‌های پراکنده از فردا در آبادان

رئیس اداره هواشناسی آبادان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته بیشترین میزان دمای هوای شهرستان 21 و کمترین 9 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

وی افزود: دمای کنونی 11 درجه بوده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت با کاهش شش درجه‌ای همراه است.

سعید ابراهیمیان با اشاره به رطوبت هوا خاطرنشان کرد: همچنین بیشترین میزان رطوبت منطقه 95 درصد، کمترین 65 و رطوبت فعلی 92 درصد گزارش شده است.

وی هوای شهرستان را چنین پیش‌بینی کرد: آسمان آبادان صاف تا قسمتی ابری، جهت باد جنوب شرقی تا جنوب غربی و سرعت باد 25 تا 45 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

رئیس اداره هواشناسی آبادان اضافه کرد: دید افقی شش تا دو گاهی یک کیلومتر و ارتفاع موج 120 تا 190 گاهی 210 پا گزارش شده است.

*بارندگی در آبادان 4.4 میلیمتر

وی با اشاره به میزان بارندگی روز گذشته در شهرستان آبادان تصریح کرد: میزان بارندگی 4.4 میلیمتر گزارش شده و فردا نیز احتمال رگبار و بارش‌های پراکنده در منطقه وجود دارد.

ابراهیمیان خاطرنشان کرد: جهت باد در منطقه امروز شمال غربی خواهد بود.

*هندیجان از فردا بارانی‌ست

رئیس اداره هواشناسی هندیجان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: در دو روز گذشته هندیجان شاهد 30 میلیمتر بارندگی بوده است.

وی افزود: دیروز از ساعت هشت و نیم صبح تا چهار و نیم عصر بارندگی به صورت مداوم و البته با شدت در هندیجان ادامه داشت و همین امر از فردا البته با شدت کمتری همراه خواهد بود.

اسلام فتاح اضافه کرد: به شناورهای صیادی توصیه می‌شود که تا آرام شدن وضعیت هوا از تردد در آب‌های خلیج فارس خودداری کنند.

انتهای پیام/72001/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول